Mag ik een hele goede tip geven?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik kwam van de week bij de Aldi in Oud Beijerland en zag daar in een schap een stuk of 30 Medion Wireless routers liggen met 2 USB sticks voor 159 euro.

Een daggie over geslapen, weer alles gelezen en gegokt, en gisterenmorgen zo een Medion router gekocht.

Vanmorgen alles geinstalleerd en geconfigureerd en echt....(ik ben een super no no) binnen 5 minuten on line op beide computers.

Kijk eens op www.aldi.nl en sla je slag. Is echt een aanrader!

succes,

Jean
 
werkt alleen bij ADSL-
internetaansluiting

Voor verbinding met internet is
aanvullende
hardware noodzakelijk, bijvoorbeeld
extern DSL-modem

Klopt dat
 
Ja, dat is wel een vereiste; ik gebruik een adsl aansluiting met een speedtouch 510 via KPN/Tiscali
 
Uiteraard niet voor iedereen geschikt, maar als ik nu kijk naar de prijs, de werking en de garantie die er op zit ben ik van mening een goede koop te hebben gedaan.

En dat wil ik graag delen met anderen, vooral omdat er nogal smalend gedaan wordt over die Aldi produkten.

groet,

Jean
 
Aldi is gewoon een goede winkel. Wat me opvalt is dat de prijzen voor artikelen soms een 3e zijn van de prijzen bij bv AH. Dan heb ik het over dezelfde merkartikelen. Dus geen goedkope hier en een dure daar. Een kennis van mij heeft daar de laatste computer gekocht. Een dijk van een machine. Ik ben in Duitsland geweest bij de Aldi en daar zijn ze nóg goedkoper. Dus jij hebt vast wel een goede koop gedaan.

Blacksheep
 
Ik heb een vraagje. Ik heb namelijk ook zo'n netwerkje gekocht. Maar is het ook mogelijk dit met een usb modem (adsl) te gebruiken? Mij is dat namelijk nog niet gelukt. :(
 
Zover ik begrepen heb is ie alleen te gebruiken met een netwerkkaart/modem zoals bijvoorbeeld Speedtouch 510
 
Ben er ook al achter dat het alleen mogelijk is als je een modem via een ethernet aansluiting hebt internet kan delen via deze lan.

Nu heb ik een modem (ethernet) gekocht maar het lukt me niet om daarmee verbinding te maken met mijn provider. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan