Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
1.014
Hallo allemaal,

Bij het downloaden van een film krijg ik de foutmelding zoals ik heb bijgevoegd als bijlage.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Als ik dit bericht negeer dan heb ik wel beeld, maar heb helemaal geen geluid. Ik neem dus aan dat ik een codec moet downloaden, maar ik weet niet welke.

Weet iemand een goede hiervoor?

Alvast bedankt!!
 
Geplaatst door Dutchbull
Hallo allemaal,

Bij het downloaden van een film krijg ik de foutmelding zoals ik heb bijgevoegd als bijlage.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Als ik dit bericht negeer dan heb ik wel beeld, maar heb helemaal geen geluid. Ik neem dus aan dat ik een codec moet downloaden, maar ik weet niet welke.

Weet iemand een goede hiervoor?

Alvast bedankt!!

Welke bijlage?

Mocht het om een codec gaan, dan kun je (als het een *.avi-film is) met G-Spot kijken welke je nodig hebt: http://www.headbands.com/gspot/
 
Sorry...deze bijlage
 

Bijlagen

  • foutmelding.doc
    31,5 KB · Weergaven: 19
Geplaatst door Dutchbull
Sorry...deze bijlage
Zou het niet weten maar ff wat anders...maak er volgende x als bijlage een plaatje van...laadt wat sneller en mensen kijken er eerder naar..
Succes met je vraag!
 
Dat wou ik ook doen.....maar zou niet weten hoe!!

Hoe kan ik er een plaatje van maken dan?
 
De foutmelding betekent inderdaad dat je niet de juiste codecs hebt. Kijk eens met G-Spot welke je nodig hebt en zoek die dan op via Google. Dan zou het moeten lukken.
 
Ok, dan ga ik dat proberen!!

Bedankt voor jullie reactie's!
 
Geplaatst door Dutchbull
Dat wou ik ook doen.....maar zou niet weten hoe!!
Hoe kan ik er een plaatje van maken dan?
Het maakt niet uit, maar je klikt bijvoorbeeld op Printsreen (knop boven "insert" en "delete") en je gaat naar Paint. Hier doe je rechtermuis knop en plakken. Dan sla je het plaatje en klaar is het. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan