pc op tv aansluiten, het lukt NIET

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
172
Ik ben al de hele dag bezig om mijn laptop sony vaio aan te sluiten op de tv. Ik wil daar namelijk films op draaien. Ik krijg geen enkel beeld. De kabels zijn goed aangesloten. Ik heb inmiddels tv tool gedownload maar die geeft de foutmelding dat mijn driver nvidia geupgrade moet worden naar 43.45 . dat heb ik geprobeerd maar dat lukt helemaal niet Verder geeft hij dan de fout melding dat het bestand dctfg of zoiets ontbreekt. Ik snap er helemaal niks meer van. Wie o wie kan mij (liefst stapsgewijs) HELPEN? Oh ja ik heb dus als beeldschermadapter nvIdia geforce
 
ik probeer weer verder

ALvast bedankt, ik probeer weer rustig verder. Dat zal nu wel morgen worden. Maar ik krijg dus die detonator niet geinstalleerd. Hij geeft dan steeds een internal error waardoor de installatieprocedure stopt.
 
lukt nog steeds niet

Nou mensen het lukt me nog steeds niet. Ben alweer dce hele ochtend bezig. Wie heeft er de gouden tip. EN waarom vraagt de tv tool steeds naar de upgrade 43.45 van nvidia terwijl ik die al 100 keer heb geinstalleerd? En welke foutmelding is dat toch. Run dll. Daarin mist dus dctg??????
 
Kun je die foutmelding even juist weergeven want dctfg is niet te vinden, buiten dat er een site is waar vaag over een taalinstelling wordt gesproken. Maar zoals buffy al aangaf, normaa moet het zonder tv tool gaan. Meer kan ik niet vinden.

Groetjes
 
gelukt!!!

Hallo allemaal, allemaal bedankt voor het meedenken.. Het is gelukt. TV tool verwijderd en gewoon nog eens alles nagelopen. Je moet wel van het ene venster naar het andere slepen, maar dan lukt het wel! Nogmaals bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan