nero vision express

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
468
hiephoi...,
Na diverse progjes om avi en divx files om te zetten naar dvd heb ik nu nero vision express geprobeerd,wat naar alle tevredenheid werkt.
De eerste is nu net gebakken maar de ondertiteling erbij krijgen wil niet helemaal lukken.Hoe krijg ik dit voor elkaar???????


greetz jos
 
Ik zet m'n ondertiteling er meestal bij wanneer ik m'n AVI file converteer naar MPEG2. TMPGENC gebruik ik hiervoor. De ondertiteling zit dan in je film zelf en niet appart als een *.sub of *.srt file.
Gr
 
hee hallo,
dat converteren van het avi file met div. progjes zoals:tmpgenc. tmpgenc.dvd author,cocusoft van avi naar dvd plus de bij behorende progjes voor audio en ondertit. heb ik allemaal al beprobeerd en vind ik veel te omslachtig,maar dat zal wel aan mij liggen want ik lees haast nooit hoe iets moet,ga gelijk lopen klooien.

Sinds gisteren las ik over nero vision express in een blad, en dat heb ik geprobeerd...prima progje,vision express bakt het avi file gelijk op een dvd,met 4 uurtjes heb je een film.Met andere progjes was ik veel langer bezig,eerst omzetten naar mpeg wat lang duurt en dan nogeens branden.
Maar nu zit ik nog steeds met die ondertiteling in me mik, ff uitzoeken en proberen kost steeds een uur of 4 en dan blijkt het er weer niet onder te staan.

greetzzz
 
Maar nu zit ik nog steeds met die ondertiteling in me mik, ff uitzoeken en proberen kost steeds een uur of 4 en dan blijkt het er weer niet onder te staan.

Daarom gebruiken ook heel weinig mensen Nero-Express ;)

Kijk hier maar eens.. » ben je veel minder lang als 4 uur mee bezig.. ligt natuurlijk ook aan je PC .. maar het is het proberen waard » www.skvcd.tk
 
hoi excelsior
bedankt voor de tip...maar ik stop ermee om avi om te zetten naar wat dan ook.Ik kijk ze wel direct op de tv.

greetsssss joss.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan