weergave van muziektitel op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Ik brand mp3 met Nero 5.5. en heb windows XP home.

Welke optie moet ik kiezen om er voor te zorgen, dat ik ook de muziektitels meebrand?

Zodat ik op tv de titels kan lezen via de DVD index.

groetjes,

Robin
 
Normaler wijze neemt hij gewoon de titel over van het mp3 bestan als je ze als mp3 brand...
 
Normaal wel ja, maar je hebt de ID3v1 en de ID3v2 TAG, deze moeten wel ingevuld zijn (soms is eentje voldoende). Je kunt via winamp bekijken of deze tag's zijn ingevuld via ALT+3.
 
Dank voor de tips. Heb inmiddels de demoversie van Nero verwijdert van de PC en sta op het punt om een orginele Nero te installeren, om dan de tips uit te proberen.
Ik sta nog in dubio of ik Nero zonder meer kan doen, omdat sommige zeggen dat het kan conflicteren met de standaard XP brandsoftware.

Moet ik bang zijn voor een vastloper van de PC?

groet,

Robin
 
Oke,

Nu speelt het volgende:
Wanneer ik Nero Wizard activeer, zegt ie dat er nog een oudere versie is en of ie deze moet verwijderen.
Zeg ik ja op, maar hij blijft terug komen met deze melding.

- via "Software"
- "Zoekactie gedaan met "Start/Zoeken
- "met Regcleaner"

Kan geen ahead nero vinden, toch die melding.

groetjes

Robin
 
Staat er soms onder common files nog een map van Nero? Of is de programmamap zelf niet goed weg?
 
Noppes, weer eens gezocht met Start/Zoeken en ook met Regcleaner op de term Nero en Ahead.

raar he?

Robin
 
Ik zou toch nog eens in het register kijken.
Ben je er in thuis?
Start/uitvoeren/regedit/bestand/exporteren.

Je maakt nu een backup van je register. Zet het op een plaats die je terug weet te vinden mocht er iets fout gaan.

Nu ga je zoeken d.m.v.: bewerken/zoeken.
Eerst naar Ahead en dan naar Nero zoeken.

Goed kijken wat je weghaalt. Zodra je iets ziet staan van Common Files zou ik het maar laten staan.
 
Vindt inderdaad heel veel mappen van Nero. Moet ik gewoon de mappen verwijderen?

Of is er een betere manier?

groet,
Robin
 
Ja, wat is wijsheid. Ik ben brutaal. Er is een backup door je gemaakt. Je hebt XP dus je kunt ook nog eens terug in de tijd.
Verwijder ze maar laat de common files maar staan.
Anders kom je hier toch niet van af. Ik had het met Easy cd creator en Norton ook.

Maar...voorzichtig. Goed kijken wat je doet en niet per ongeluk de verkeerde nemen :cool:

Trouwens even een vraag, heb je Nero demo verwijderd via software?
 
ja, die heb ik verwijderdt.

Ik ben vanaf nu 2 dagen van huis, dus ik ga donderdag op zijn vroegst weer actie ondernemen.

groetjes,

Robin
 
Beste Helpmijer,

Gelukt! Ik heb via de registers Nero kunnen verwijderen en Nero opnieuw kunnen installeren.

Na het openen van Nero verwachtte ik eigenlijk die leuke gele icoontjes waarbij je kan klikken om je keuze te maken.
I.p.v. daarvan krijg ik een record, met enkel de keuze "Image Recorder" kiezen.

Kan je me helpen met wat te doen?

groetjes,

Robin
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien de verkeerde exe gebruikt voor je icoontje? Ik kan het pad niet nu niet zien. Ik zit zonder programma's.

Je moet misschien start smart of zo hebben.
Probeer ze gewoon even 1 voor 1 uit. (er zitter er nogal wat.) Dan kom je de goede vanzelf tegen.
 
Ik kan heel overzichtelijk met het prgr. WingCommander alle bestanden zien, die ik heb.
Ik kom in de map Nero, 3 exe bestanden tegen,nl.:
-het icoontje van nero (met de vlam)
-NeroCmd
-Nrestore

Ook dat icoontje dubbelgeklikt, maar het probleem blijft.
Moet ik anders eerst de standaard bijgeleverde brandsoftware verwijderen?

groet,

Ed
 
Het lijkt wel of je een programma voor Direct cd hebt geinstalleerd of zo. Veel kleiner dan de mijne in ieder geval.
Aanpassing: Ik kwam deze link tegen:
Verwijder nog eens alles, start opnieuw op en ga naar de site van Nero. Ik heb mijn favorieten nog niet maar binnen Google is het vinden van Nero-site geen probleem.
Download daar de laatste trial. Is voor een maand. De versie is met een 6.
Kijken of je daarmee ook het probleem hebt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan