USB conflict met Sitecom Cardreader.

Status
Niet open voor verdere reacties.

apoe

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2001
Berichten
699
Computer:Intel Pentium 4 2.4 Mhz 1000 Mb RAM
2X80 Gig HD,s + DVD Brander/speler+Cd rom brander/speler. O.S. Windows XP Home met alle upgrades.
Op de USB poort moet een Sitecom card reader(intern)worden aangesloten.
Je hoeft daar geen software voor te instaleren (XP ziet hem)dat hebben we wel gedaan....

Nu boot de PC niet op of we moeten de USB kabel los maken.

Steken we hem daarna wel in het systeem dan komt na lange tijd de ''verwisselbare schijf F-G-H-I'' ,er zitten 4 sleuven in.Het benaderen van deze Media duurt veel te lang.

Stop je dan in kaart in de reader,dan komt de mededeling:"automatisch afspelen"
Maar dat is dan ook alles,want het systeem blijft hangen. Het moet via taakbeheer worden afgesloten,het systeem boot dan wel weer op maar de cardreader blijft problemen geven.

Wie het weet mag het zeggen
 
Dit probleem heb ik ook gehad, even terug naar de pc boer en opgelost.

wat was men vergeten.... de usb poorten te activeren in de bios, dus ik zou daar maar eens kijken of dat wel goed staat.
 
De poort daarnaast doet het wel (printer)
In de BIOS staat USB controller enabled daar onder in dezelfde kolom staat ook iets over USB=Disabled.

Maar ik weet niet waar dat op slaat,PC is niet van mij.
 
Mijn pc met vier usb poorten werkte prima, ook printer, ook webcam. totdat ik een memory pen gebruikte.
Deze werdt niet herkend en ik kon niks meer met mijn pc totdat de pen er weer uitging. Dus bijna zelfde probleem zoals jij beschrijft.
Als het een nieuwe pc is zou ik eventjes terug gaan naar de pc boer.
En anders de andere usb in je bois even op enabled zetten en kijken of het dan wel werkt.
Je kunt het altijd weer terug zetten naar disabled

suc6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan