virtualdub crash bij finding nemo

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxpower

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2003
Berichten
48
Hallo allemaal,

Ik heb dus de film finding nemo. Daar wil ik dus de nederlandse ondertiteling onderdoen. Dat gaat allemaal goed met virtualdub enzo. Maar als ik dan bij tempg encoder ga encoden dan crasht virtualdub altijd op de zelfde plek dus source position 17:52 min. Ik heb het met verschillende templates geprobeerd maar hij loopt steeds vast. Heb virtual dub opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten.

Ik zal het crashinfo tekstfile wel plaatsen

Met vriendelijke groet,
Foxpower
 

Bijlagen

  • crashinfo.txt
    8,7 KB · Weergaven: 29
Volgens het logboek is virtualdub gecrasht door de subtitlefilter.
Installeer vobsub eens opnieuw.
Je vertelt hier ook niet in welke hoedanigheid je de film transporteerd naar tmpgenc.
Wat meer info kan je verder opweg helpen.
In het andere geval kan het ook zo zijn dat de avi onherstelbaar beschadigt is.
Check de avi eens met divfix.
 
Ik zal wel meer info geven. Ik laad het de film in virtualdub en dan voeg ik de subtitler.vdf toe. Dan doe ik het ssa. bestand erbij en dan start ik de frameserver als film.vdr. In tempg laad ik dan bij video source het film.vdr bestand.

Als hij dan bij 17:52 is crasht hij .
 
als alles gewoon goed gaat en telkens crashed de film bij 17:52 dan zou je er van uit kunnen gaan dat er gewoon een badframe inzit en het avi file hoogst waarschijnlijk niet te gebruiken is.
wat je nog zou kunnen proberen is een reparatie met divfix of daadwerkelijk bv 3 frames weghalen met virtualdub.
 
Ik heb het bestand gescant met DIFVIX en daar liet hij 0 errors zien dus dat zit wel goed. Maar als ik hem ook afspeel in divx player voordat ik de film dus hebt bewerkt dan loopt hij bij 17:52 gewoon goed.
 
Bedankt voor de info maar het is niet precies wat ik zocht. Het probleem ligt waarschijnlijk gewoon bij de film. Ik heb het met een andere film geprobeerd en dat liep als een zonnetje.

Met vriendelijke groet,
foxpower
 
<i>An out-of-bounds memory access </i>

Heb je FAT32 partities? Die kunnen geen grote bestanden aan, wellicht zijn de instellingen zo dat je veel te grote bestanden krijgt. Hoe groot is het tot nu toe gemaakte bestand?
 
Ik heb winXP dus ntfs partities daar ligt het niet aan. Maar ik heb gisteren pirates of the caribean gedaan dat liep wel goed dus het ligt echt gewoon aan de film.

Met vriendelijke groet,
foxpower
 
WinXP kan ook omgaan met FAT32 en FAT dus zo logisch is dat niet.

Er zijn, weet ik toevallig, programma's die filmbestanden kunnen herstellen, hoe ze heten weet ik niet en ze zullen ook niet gratis zijn.

Wat je kunt proberen is om met 'virtual dub' de film te laden en opnieuw weg te laten schrijven. Wellicht werkt dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan