AVI en nu ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpy

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Berichten
181
Ik heb een AVI bestand gedownload maar waar kan ik dat in afspelen ? QuickTime lukte niet.
 
Quicktime is niet voor *.avi maar voor *.mov.
*.avi's kun je afspelen in een heleboel players, waaronder BS Player en Windows Media Player (mits je de juiste codecs op je pc hebt staan).
 
Wat bedoel je met codecs ik probeer hem nu bij windows mediapl. maar ik zien nix maar wel geluid?
 
Nou zo dat ik er uit komt kan ik hem niet afspelen een ander downloaden dan maar.
Dank jullie wel voor de snelle help.
 
Geef je het nu al op? Heb je inmiddels met G-Spot gekeken welke codecs je nodig hebt en die opgezocht en geïnstalleerd?
 
Er staat alleen bij audio path maar vij video nix.
En bij status , Render: partial failure
 
Oh, dan zal het een corrupt bestand zijn. Pech.
 
Geplaatst door ringtonefreak
avi is vrij simpel

ga naar www.download.com

en download daar een divx speler

die zou de avi zo moeten kunne afspelen.

Tja. Als je dit topic even had doorgelezen voordat je dit bericht plaatste, had je gezien dat de vraagsteller gewoon een corrupt bestand heeft gedownload. Welke player hij ook gebruikt, deze film zal hij niet te zien krijgen.

Zo simpel als jij het voorstelt is het trouwens ook niet. Welke player je gebruikt doet er niet zo veel toe; het gaat om de codecs.
 
Laatst bewerkt:
Wat is precies een 'corrupt bestand'? Een bestand met alleen maar geluid?

Heb namelijk hetzelfde probleem, een avi-bestand dat alleen het geluid afspeelt. Heb overigens nog niet naar de codecs gekeken.


Mvg Jeroen
 
Geplaatst door Jeroen Kampioen
Wat is precies een 'corrupt bestand'? Een bestand met alleen maar geluid?

Met een corrupt bestand bedoel ik gewoon een bestand waar fouten in zitten, zodat het niet goed werkt terwijl je wel de juiste codecs geïnstalleerd hebt. Dat kán inderdaad een film zijn die geen beeld te zien geeft.

Geplaatst door Jeroen Kampioen
Heb namelijk hetzelfde probleem, een avi-bestand dat alleen het geluid afspeelt. Heb overigens nog niet naar de codecs gekeken.

Dat hoeft dus niet per se een corrupt bestand te zijn, aangezien het zou kunnen liggen aan het ontbreken van de juiste codecs op jouw pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan