Geluidsrecorder werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Dag lezers,

Wilde wat geluiden opnemen toen ik er achter kwam dat de geluidsrecorder niet werkte. Er komt geen activiteit in de display. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Dank,
 
het geen waar ik het eerste aan denk is dat je je volume regeling eens moet nakijken. dat doe je zo in xp: start --> alle programma's --> bureau-accesoires --> entertainment --> volumeregeling. dan krijg je een scherm met allemaal schuivertjes te zien. dit zijn de volume instellingen voor het afspelen. klik nu op opties, en kies dan eigenschappen. in het verscheinende venster kies je voor opnemen en vink je alle vakjes aan onderaan. klik op ok en nu zorg je ervoor dat alle schuivertjes boven staan en dat geen enkel vakje onderaan aangevinkt is. afhankelijk van waar je opneemt (of wil opnemen) (micro, line in,...) moet je daar schuivertjes op maximum en op minimum zetten. probeer het nu nog eens.

Mvg,

Brecht


PS: sorry als dit iets onder je kennis is uitgelegd
 
Brecht, bedankt,

Weet van W98 dat de schuifjes gewoontegewijs altijd aan staan, maar dit had ik niet verwacht. Trouwens, het menu van de geluidsrecorder kende ik niet zo goed. In ieder geval alle dank!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan