ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan rap

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
107
Heb het programma ,,Power DVD,, van Medion om een dvd op de pc te laten afspelen, ik krijg echter geen ondertiteling op het beeld scherm te zien bij een orginele dvd en ook niet bij een copie, heb al van alles geprobeerd maar kan verder niks instellen met dit programma???? is er een manier om dit wel te laten zien of een ander afspeel programma voor op de pc, de ondertitels staan wel op de dvd. heb een P4 en XP home
 
klik met de rechtermuisknop ergens in het afspeelveld en kies daar bij subtitles de juiste. ik heb ook Power DVD en ik heb nog nooit problemen gehad


Mvg,

Brecht
 
ik zie dat je ondertussen je vraag al een paar keer hebt gesteld. is mijn antwoord niet goed? zeg het dan zodat anderen kunnen meehelpen.

Mvg,

brecht
 
Heeft niets met je antwoord te maken, wel met haast of het niet kennen van de huisregels.
 
Leuk dat je het heb over huis regels en haast, alleen als ik een bericht plaats en de melding op mijn scherm krijg dat de vraag niet geaccepteerd wordt probeer ik het nog een keertje....toch... maar wel heel erg bedankt voor de oplossing allemaal, en een hele fijne jaar wisseling...........................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan