wie weet hier de oorzaak van/oplossing voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemcis

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2000
Berichten
37
als mn pc een uurtje aanstaat krijg ik het onderste bordje van t plaatje en na een minuut of 5 de bovenste
opnieuw verbinden lukt niet, heb wel de monitors in de taakbalk staan maar krijg geen site te zien, na herstart lijkt alles weer normaal
en werkt weer voor een uur.
fout.jpg
 
misschien heb je wel "ergens" staan dat de verbinding na 60 minuten moet worden verbroken ?

Daarnaast is spyware / virus OOK een optie, scan je hele systeem eens op beide ellende veroorzakers.
 
Nadat ik wat opstart dingen uitgevinkt heb is t ineens weer verdwenen, gelukkig maar
 
De oorzaak weet ik nie,
maar het process wat hier stuk loopt is nodig om een internetverbinding te kunnen verkrijgen en te behouden.
Zonder dit process lopende, geen internet.

Je zou het process handmatig opnieuw kunnen activeren, maar dat bied natuurlijk ook geen soelaas daar de oorzaak niet word opgelost...

Systeemherstel kun je proberen iig. Misschien dat ik vandaag nog ff kan googlen voor je, maybe staat daar wat interessants tussen.
 
Wat ik verwacht is dat er ergens een bijondere irri dialer gedownload is, die mn internet verbinding verbreekt en probeert in te laten bellen, iets wat bij gebrek aan inbelmodem niet mogelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan