analoge video opname wel beeld geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

ed.pronk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Berichten
4
Met windows movie maker wil ik films van een analoge videocamera overzetten op mijn pc. Ik krijg wel beeld en geen geluid. Hoe kan ik dit oplossen. Ik krijg wel geluid als ik mijn webcam aansluit maar daar komt het geluid vanuit de kamer bij. Help
 
Heb je alleen een videokabeltje aangesloten? Is niet voldoende, geluid gaat via ander kabeltje.
 
Heb geluid aangesloten en is ook hoorbaar via de speakers van de PC. Kan echter geen manier vinden om dit op te nemen.
 
Heb je in de mixer wel het geluid bij opnemen open gezet?

Heb je in de software waarmee je opneemt wel de juiste bron gekozen?
 
Ik heb alle opties (CD player, microphone, line in, Aux, Pone, Mono out en Wave out mix) van de geluidskaart (sound max digital audio) geprobeerd met de schruifregelaar volledig open. zonder het gewenste resultaat.
 
Hallo Tiborv, ik moet me schamen.
ik heb tot nu toe alleen maar de aansluitingen van de geluidskaart aan de voorkant van mijn pc (paradigit enforcer van okt 2003) gebruikt. Als laatste hoop probeerde ik de aansluitingen aan de achterkant. Wat schetst mijn verbazing: de blauwe ingang functioneert.
Toch bedankt voor jouw reactie. mogelijk dat iemand iets aan deze oplossing heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan