DVD / Pinnacle 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

DN

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Berichten
801
vraagje: met Pinnacle TV kaart een film opgenomen. Met Pinnacle studio 8.10 bewerkt en image bestand op harde schijf gemaakt (Z00.m2v van 3,07Gig, Z00.wav van 1,07Gig, Z01.m2v van 3,07Gig en Z01.wav van 1,07Gig). Als ik die "project" in Pinnacle studio open en in via menu "maak CD/DVD" op DVD wil branden, kan ik sellectie vakje "branden van eerder gemaakt image" niet aanvinken want die blijft grijs. Weet iemand hoe ik dat moet doen???
 
Help !!!!!!!!!! Ik zou vanavond die film willen kijken .........
 
In de map staat ook een aparte map VIDEO_TS. Brand een DVD via Nero als ISO/UDF en klik de optie "Force DVD-compatibility" aan. Sleep alle IFO/BUP/VOB-bestanden naar de DVD en branden maar.
Zo werkt het bij mij in ieder geval wel goed
 
Je hebt ook nog geen image, de M2V bestanden zijn de videobestanden en de WAV bestanden de bijbehorende geluidfragmenten. Ik gebruik DVD Author om daarmee de DVD te maken en een menu, dat zal met jou software ook lukken.
 
bedankt voor jullie reactie's.
ik heb met DVD2one bestanden uit de map Video_TS gecomprimeerd zo dat complete film op 1 DVD past en daarna met Nero als DVD video gebrand. De film draait perfect op de DVD Player en zonder kwaliteit verlies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan