Branden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

plantopographique

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Berichten
165
Ik kocht gisteren in de Aldi een pakje CD RW's van het merk MEDION (700 MB 80min 4x-12x multispeed.
Ik kan echter niet branden, noch met NERO Express, noch met de ingebouwde mediaspeler van XP.
In bijlage zie je welke foutmelding ik krijg na het mislukt brandproces.
Groetjes en een prettig uiteinde...
 
Bijlage mag niet groter zijn dan 100k:) en alleen de extensies gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar
 
Ok, bijlage werd aangepast. Zie nieuwe bijlage.
 

Bijlagen

  • nero mislukt (256 x 194) (128 x 97).jpg
    nero mislukt (256 x 194) (128 x 97).jpg
    3,5 KB · Weergaven: 40
Bijlage is niet te lezen.....
Op hoeveel snelheid brand je?
 
Voor het geval dat de bijlage niet leesbaar is: in het bericht staat het volgende:

De recorder ondersteunt dit mediatype niet.
Voer een juist medium in om naar te schrijven.
 
Kan aan mij liggen, maar nu is hij zo klein dat hij niet meer te lezen is (ook al vergroot ik hem, heel onduidelijk)

Misschien kun je de exacte foutmelding typen?
 
Geplaatst door plantopographique
Voor het geval dat de bijlage niet leesbaar is: in het bericht staat het volgende:

De recorder ondersteunt dit mediatype niet.
Voer een juist medium in om naar te schrijven.



Nou dan lijkt het me duidelijk......kl*te Ceedeetjes....
Zet je snelheid eens wat lager!!
Ik had dat probleem ook pas.......
 
Ik zie dat je op 2 speed probeert te branden. Is je brander misschien erg oud ten opzichte van de cd'tjes?


@Raymond Bos, langzamer dan 2 speed kan bijna niet:)

Je zegt zelf dat op de cd van 4x tot 12x staat. En jij brandt op 2x. Misschien de snelheid juist iets verhogen?
 
Laatst bewerkt:
Als ik al de stappen van de brandcofiguratie doorloop kom ik uiteindelijk bij het laatste schem waar de brandsnelheid normelerwijze kan ingesteld worden, maar wat blijkt? De snelheid staat "wazig" ingesteld op 2x (300kB/sec). Ik kan deze snelheid niet veranderen. Vroeger wel.
 
Geplaatst door Tanja1968
Ik zie dat je op 2 speed probeert te branden. Is je brander misschien erg oud ten opzichte van de cd'tjes?


@Raymond Bos, langzamer dan 2 speed kan bijna niet:)

Je zegt zelf dat op de cd van 4x tot 48x staat. En jij brandt op 2x. Misschien de snelheid juist iets verhogen?



Hahahahahaha...had ik niet eens gezien...nee dan kan het niet. Ik sluit me bij je aan Tanja.
 
Onderaan zie ik ook HP cdwriter "niet actief"

Heb je al bij (bij mijn versie) extra, choose recorder aangeklikt?
 
Geplaatst door plantopographique
Ik kocht gisteren in de Aldi een pakje CD RW's van het merk MEDION (700 MB 80min 4x-12x multispeed.
Ik kan echter niet branden, noch met NERO Express, noch met de ingebouwde mediaspeler van XP.
In bijlage zie je welke foutmelding ik krijg na het mislukt brandproces.
Groetjes en een prettig uiteinde...

Wordt je brander (merk?) wel herkend door NERO?
Gaat branden (of simulatie) met andere merken CD-R's wel?

Grtz.
 
Een cdwriter past vaak de snelheid aan aan de cd's. Zo kun je op veschillende cd's totaal andere snelheden krijgen.

De error die jij hebt kreeg ik toen ik net begon met NTI cd-maker. Je moest van tevoren al ingeven wat je wilde branden. Beetje dom. Als je vergat b.v. *.mp3 bij het soort media te tikken of *.zip *.exe. dan vertikte hij om te branden.

Hoe zit dat met Nero?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan