dvdshrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
453
hey,

ik ben wat voor het eerst wat aan het experimenteren met dvd's en het programma dvdshrink.
als ik nu in het programma re-author doe klopt het dan dat ik ook alle menu's kwijt ben?
kan ik zelf menu's aanmaken?
is het mogelijk om bij "full disk" sommige item's uit te zetten of is het alleen mogelijk om zoveel als het kan te compressie te gebruiken(still picture's) en alle audio uit te zetten?

mario

ps begin voor het eerst wat met dvd's te doen.
zijn er nog meer leuke programma's.
gebruik nu windvd,dvdshrink en nero om te branden.
 
daar heb ik al gekeken ,puppie,maar daar staan de antwoorden op mijn vragen volgens mij niet tussen.
 
Dus de uitleg van dvshrink is niet voldoende op deze site.
Dan maar hopen dat Tazman dit leest, hij zal dan wel een antwoordt kunnen geven denk ik.
 
Je bent inderdaad de menu's kwijt, reauthor gebruik je als je alleen de hoofdfilm van een DVD wilt halen ivm met de ruimte op een DVD±R hebt. Aangezien de extra's dan niet meegenomen worden is een menu overbodig.

Met TMPG DVD Author kun je weer een menu maken.
 
ik heb mee dvdshrink en nero een dvd gecopieerd m.b.v. re-author. ik heb dus alleen de film gecopieerd.

alles is goed gegaan en de dvd werkt goed op de computer en ook op mijn eigen dvd-cinema set(pioneer)

nu heb ik de dvd vandaag in een andere dvd-speler gebruikt en krijg dan op het display van de speler "disc error" te staan.
de speler is een dvd-recorder van het merk sony type rdr-gx7. deze moet dvd+rw kunnen afspelen,de disc wordt ook als +rw herkent mar toch geeft hij een disc error.
iemand een idee waar dit aan kan liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan