DVD stottert op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric1

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
342
Wie kan mij helpen, ik weet het niet meer.

Als ik een copy van een film op dvd brand met mijn Liteone LDW401S brander en op Nashua dvd+ plaatjes
en ik wil hem afspelen op mijn stand alone (scanmagic) dvd in de huiskamer gaat het beeld stotteren en haperen, als ik hem op mijn pc draai is er niets aan de hand.

rara hoe kan dit, en hoe kan ik het verhelpen.

Mvg.
Eric
 
Dat komt wel vaker voor. Probeer je gebrande DVD eens in een andere stand alone DVD speler. Sommige DVD spelers hebben moeite met gebrande DVD's. Ik heb dat zelf gehad met een Philips. Als je een gebrande DVD afspeelde ging dat op zich wel, zodra je hem een keer gepauseerd, naar een volgend hoofstuk had gezet of iets anders, dan was daarna het beeld schokkeirg alsof hij af en toe stilstond. Ik heb nu een (goedkopere) LG en daar loopt alles perfect op.
 
op stand alone recorders werkt niet alle dvd's lekker, je hebt de beste kans met een dvd-r al weet ik niet of je brander die fikken kan. Je zou ook een ander merk dvd+r kunnen proberen.

succes
 
ik heb hem bij 2 buren laten draaien op hun DVD speler (allle 2 een goedkoop merk) maar alle 2 spelers melden "no disc".

Ik heb geen dual brander maar een + brander zo ik denk niet dat het lukt om op een - plaatje te branden.

Zou het nog uit maken welk ander merk plaatje ik moet kopen?

MVG,
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan