Acm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jef

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
60
Hallo allemaal.

Ik heb een vraag over iets bij tpmg encoder.Ik ben aan het proberen een film te maken met ondertiteling (Via de geweldige handleiding van helpmij)maar als ik de film wil beginnen om te zetten krijg ik de melding:
the error occured when ACM was initialized.
Wat kan ik hier aan doen.
Ben al op zoek geweest naar een acm codec en dacht die ook gevonden te hebben maar helaas.....pindakaas.
Kan iemand me hiermee helpen.

Groetjes Jef
 
Geplaatst door excelsior
Misschien moet je deze handleiding maar eens gebruiken.. werkt perfect » www.skvcd.tk ;)

als de .tk domeinen het deden misschien wel ja ;)

5. The error occured when ACM was initialized.
------------------------------------------------------------------------

ACM stands for Audio Compression Manager so we already know the problem is with the audio in the source file! It could be a codec problem, you should get gspot to check the file if its an avi. Also, you can try using VirtualDUB to decompres the audio on an avi file, this has fixed the problem in the past! So open the avi in VirtualDUB and do the following...

1. Click Video - Direct Stream Copy.
2. Click Audio - Full Processing Mode.
3. Click Audio - Compression. Select <No compression (PCM)> and click ok!
4. Click File - Save AVI and try it with TMPGEnc.


wat je ook kan proberen is het file te decompressen gebruik daarvoor decompress wat bij avi2mpeg zit je kunt dit vinden op http://www.helpmij.nl/leden/tazman onder handige zaken.
doe daarna het file wat uit decompress komt nog eens inladen in tmpg
 
Ga dit zeker nog proberen maar ik heb nu al een ander progamma dat mijn avi`s ook in svcd formaat kan zetten dus het zal nog wel even duren voordat ik hier mee verder ga.

In ieder geval bedankt voor jullie oplossingen

Groetjes Jef
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan