Screenshots maken van een DVD Welk programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gvh

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Berichten
58
Ik wil een cover maken voor een dvd film. Hiervoor wil ik stukken uit de film gebruiken. Met welke programma kan ik het beste een screenshot maken van de dvd. Als ik de film bijvoorbeeld laad in dvdx dan kan ik wel screendumps maken, maar de kwaliteit is slecht, terwijl de dvd film kwaliteit wel goed is.

Wat te doen?
 
WinDvD 5 heeft die optie in zich, 't is alleen ff een zoektocht waar die foto's vervolgens opgeslagen worden.
 
Het kan ook simpel met PowerDVD .. 1 simpel drukje op het camera'tje of op (C) .. even naar Paint.. CTRL+V.. Afbeelding Opslaan.. et voilla :thumb:
 
geweldig, ik lipe maar te klooien met screendumps (printscreen) maar die kwaliteit was echt slecht. dit is beter, bedankt.
 
Geplaatst door gvh
geweldig, ik lipe maar te klooien met screendumps (printscreen) maar die kwaliteit was echt slecht. dit is beter, bedankt.
Wel eens van Snagit gehoord? Daarmee maak je heel makkelijk en snel screendumps.
Ik heb er hier toevallig net gebruik van gemaakt:
zie hier
 
Geplaatst door gvh
geweldig, ik lipe maar te klooien met screendumps (printscreen) maar die kwaliteit was echt slecht. dit is beter, bedankt.

En dat vind ik nou ook :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan