Photoshop Foto.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg een foutmelding, je kunt niet rechtstreeks naar een foto op lycos verwijzen, lycos staat dat niet toe.
 
Toppie, dan verplaats ik de vraag naar de juiste plek.
 
Dat kan ook eenvoudigweg met Microsoft Photo Editor gedaan worden als je dat hebt. Dan bij Afbeelding voor Autobalans kiezen.
Bij Photoshop weet ik het niet. Het heeft in iig te maken met de balans van helderheid, contrast en gamma.

[Edit] Nog een tip en misschien weet je dat al: bewaar altijd het origineel voor als er wat fout loopt met de foto.
 
Bedoel je een collage?

http://www.tiemdesign.com/HOWTO/Photoshop.htm
bijna onderaan de site.

attachment.php
 
Hoi, als je in photoshop een nieuw blad aanmaakt, geef dan de grote in en transparant. Open een foto die je op dat blad wil, selecteer ales, en sleep het met het verplaatsgereedschap naar je aangemaakte eerste blad. Hier ga je naar bewerken>vrije transformatie en dan je je foto verkleinen uitrekken draaien enz. . Als je de shift toets indrukt tijdens het verkleinen van de foto dan blijven de verhoudingen juist. Open een tweede foto en sleep die ook naar jou blad, je zal zien dat photoshop en een nieuwe laag bijzet. Deze foto kan je ook veranderen met vrije transformatie zoals je wil. Om te draaien ga je naar een hoek van de foto en dan krijg je een pijl, dan kan je de foto roteren. Als alle foto's staan zoals je wil, kan je er 1 laag van maken en opslaan. Door de verschillende lagen te verslepen in het lagenvenster bepaal je welke op welke ligt.

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door khk464
Hoi, als je in photoshop een nieuw blad aanmaakt, geef dan de grote in en transparant. Open een foto die je op dat blad wil, selecteer ales, en sleep het met het verplaatsgereedschap naar je aangemaakte eerste blad. Hier ga je naar bewerken>vrije transformatie en dan je je foto verkleinen uitrekken draaien enz. . Als je de shift toets indrukt tijdens het verkleinen van de foto dan blijven de verhoudingen juist. Open een tweede foto en sleep die ook naar jou blad, je zal zien dat photoshop en een nieuwe laag bijzet. Deze foto kan je ook veranderen met vrije transformatie zoals je wil. Om te draaien ga je naar een hoek van de foto en dan krijg je een pijl, dan kan je de foto roteren. Als alle foto's staan zoals je wil, kan je er 1 laag van maken en opslaan. Door de verschillende lagen te verslepen in het lagenvenster bepaal je welke op welke ligt.

Groetjes



Maar dan krijg je niet dezelfde effect ???

als deze http://members.lycos.nl/marwansplace2be/test.jpg

:confused:
 
Inderdaad, ik dacht dat je de collage bedoelde. Als je in photoshop naar afbeelding>aanpassingen gaat dan heb je een waaier aan mogelijkheden om de belichting aan te passen. Probeer daar de functie variaties maar eens uit.

Groetjes
 
Nog eentje, je kan wat spelen met de belichting: Filter>redering>belichtingseffecten.

Succes
 
Jongens ik heb gekeken en ik heb gevonden ik probeerde wat en het is zo geworden : (ik ga ff zeggen hoe het moet ik hoop dat het mag ,maar het is een mooi effect dus )

1. open je plaatje

2.duplicate layer door naar Layer-->Duplicate layer..

3.daarnaa Filter-->blur-->Gaussion Blurr
zet de amount op 2 (afhankelijk van de fotogroote)

4.bij de Window layers (waar je Background layers staat)daar heb je ook Opacity zet die op 70% want die dan heb je een mooi kwaliteit

5.ga naar Layers-->Merge down layers(CTRL+E)

6.Duplicate weer die die layer..
Layer-->Duplicate layer..

7.en nu bij de Layers waar je de Opacity hebt veranderd heb je ook een balkje staan en daarin staat
''Normal'' veranderd die naar ''Overlay''

En dat was ik hoefde alleen een beetje te zoeken hoe het moest maar ik ben erachter gekomen.ik hoop dat ik het duidelijk heb vertelt zo niet e-mail me met vragen naar
dit e-mail adres..
Marwan
:thumb:

Marwan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan