Beeld bevriest??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChevyChase

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Berichten
6
Als ik film afspeel, dan is het vaak dat mijn beeld 1 seconde blijft stilstaan, en daarna 1 a 2 seconde heel snel doorspoelt, en dan weer goed speelt. Weet iemand wat dit is?, en wat ik daar aan kan doen.

Alvast bedankt voor de Aandacht,
 
slechte player , langzame pc . slecht file ................. zo kan wel ff doorgaan.
 
Alle films!!

Nou je het zegt, maar hij doet het bij alle films. Nu heb ik gehoord dat het ook te maken kan hebben met mijn codec's die ik heb geinstalleerd. Maar daar heb ik helemaal geen idee van, er zijn zoveel codecpack's en ik zou niet weten welke elkaar dwars zitten. Heb jij misschien een idee?

Alvast bedankt voor de aandacht.
 
zelf gebruik ik het ace mega pack ( met daarnaast nog wat speciale) en die werkt vaak heel erg goed.
dit pack verwijderd eerst de oude en zet daarna de nieuwe er op.

kijk eens op http://www.helpmij.nl/leden/tazman voor een download link ( onder codecs )
 
Hoi Ron,

Bedankt voor de tip, ik ga het direct proberen, ik laat je het nog weten hoe het is afgelopen. Je zegt dat het eerst alle codec's verwijdert en dan pas installeerd. Kom ik dan niet in de problemen met mijn windows media player? Ik hoor het nog wel van je.

Alvast bedankt voor je aandacht.
 
Je komt niet in problemen met je Windows media player.:)
Ik zelf gebruik het Ace codec pack en de Xvid codec.(zie dezelfde link van Ron)
Ik dacht dat in het Ace codec pack ook DivX antifreeze zat.
 
Geplaatst door crash
Ik dacht dat in het Ace codec pack ook DivX antifreeze zat.

klopt divfix en avidefreez zitten ook bij het ace pack
 
Gelukt !!!

Allemaal bedankt voor de tips, ik heb het ACE-codecpack er op gezet, en hij doet het weer goed. Toppie

Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan