Grooooot MP3 bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
1.352
Hoi,

Ik heb een groot mp3 bestand dat bestaat uit meerdere nummers. Nu zit er geen pauze tussen de nummers dus ik kan niet doorzappen. Is daar een progje voor en zo ja welke??
 
Je zult er dan wel eerst apparte mp3'tjes van maken. Hier staat wel een bruikbaar programma.
 
ik kan er niet gewoon een paar seconden pauze tussen stoppen?
 
Normaliter hoort er een CUE bestand bij, die bepaalt dan de track's waardoor je wel kunt skippen. Er 1 grote MP3 van maken is nuttig/gewenst als je CD's hebt met doorlopende muziek.
 
het is dus ook een lange grooooote cd die ik niet kan schippen en dat is wel lastig want niet alles is even mooi!
 
Misschien heb je wat aan mp3split of mp3DirectCut. Met Google kun je deze programma's wel vinden. Deze programma's kunnen er losse mp3's van maken (evt met behulp van CDDB/FreeDB op internet).
 
Heb je de cd waarvan de mp3 geript is zelf liggen? Dan kun je met exact audio copy zelf de cue file nog aanmaken.
Die laad je dan zoals Tiborv al zei in een media player en de nummers zijn dan gescheiden te beluisteren vanuit hetzelfde bestand.

EAC kan wel problemen geven met virtuele spelers zoals deamon tool/alcohol/clonecd, hou daar rekening mee.
Verder is het niet bepaald een n00b vriendelijk programma.
 
ik ga eerst maar eens aan het goochelen met mp3splitter en als het niet lukt dan horen jullie dat vanzelf!:)
Thanx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan