WinME sluit vanzelf af?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

denJet

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
59
Hallo

Zit met een "klein" probleempje.
Wanneer ik een tijdje op de computer zit, valt hij uit. Soms is hij nog niet volledig opgestart. Hoe zou dit komen? En vooral wat kan ik er aan doen?
Zou het iets aan ME zelf zijn, of een programma dat moeilijk doet of een worm? Hoe zou ik kunnen ontdekken waarom de pc afsluit. Bestaat er een soort programma dat alles logt, zodat ik na het heropstarten zie waarom hij was uitgevallen?
Bedankt
 
De eventuele worm kun je uitsluiten door je pc te laten scannen bij www.housecall.nl. Pik ook even SPYBOT op en draai die ook. Als je tenminste de tijd krijgt :)
Er bestaat een progje binnen Windows maar ik kan niet op de naam komen. Was er in 98 maar voor ME weet ik het niet. (het is een mannetje dacht ik of zoiets)
Het is komt echt alleen van pas als je pc nog wat weg weet te schrijven. Ik heb hetzelfde, soms 4 keer op een dag. Soms een week niet. Het licht gaat gewoon uit.
Misschien kan iemand je verder helpen met die naam.
Ik zoek nog even in System 32.

Het is dr Watson. Eerlijk gezegd...als ik dat invoerde met uitvoeren dan kreeg ik altijd te horen dat het ok was. Toch moet dat mannetje meer kunnen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan