Autoradio Medion MD 4295

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Ik wil een autoradio met cd-speler aankopen van Medion.Deze kan ook mp3 afspelen, en dat voor de prijs van 89 euro.

Heeft iemand ervaring met dit merk ??
 
Medion maak die dingen niet zelf, ze doen er alleen stikkertje van hun zelf op.
Vaak gaat het om rest partijen of hebben ze zelf in bulk ingekocht (in beide gevallen hoeft dat niet te betekenen dat het slecht spul is hoor).

Op hun Duitse site is de meeste info te vinden, ze verkopen zelfs reizen... (misschien wel volgende week bij de aldi... :) )

Ik heb deze niet gezien maar waarschijnlijk is het een Aiwa, of JVC, het zou zelfs een Kenwood kunnen zijn.

Hier is een lijst met hun leveranciers.
 
Medion is een Duits bedrijf, en het huismerk van ALDI.
Ik heb er een digitale camera van, en die valt tegen.(maar ik ben dan ook een hoogwaardige spiegelreflex gewend)

De computers van Medion schijnen een goede keus tezijn.

Maar van een autoradio zou ik het niet weten.

Maar voor €89,--- kan je nooit nat zijn.
En de service van de ALDI(medion) is perfect.

Greetz Patrick
 
Mijn oudies hebben er vorig jaar 1 in de auto gestopt. Niet veel soeps.

Knopjes zijn van erg slechte kwaliteit en drukken niet lekker
weinig instellingsmogelijkheden
ziet er niet bepaald mooi uit
heeft een ruis bij het afspelen vd cd, hebben we toen een nieuwe opgestuurd voor gekregen maar die vertoonde helaas hetzelfde euvel

Ik zou'm voor mezelf niet aanschaffen iig. De pc's van medion zijn echt beter... (kweenie of zelfde model is btw)
 
Laatst bewerkt:
Is natuurlijk een heel aardige prijs, maar als je dan weer met ruis zit, krijg je ook weer snel spijt ondanks de prijs.
 
Mja misschien hebben wij m wel verkeerd aangesloten hoor, kan maar zo... m'n pa zou die andere nog testen met een accu in de schuur maar dat moet ie nóg doen. Zucht.:(
 
Nou ik zit nu op een pc te computeren... Medion
Ik heb een 5.1 surround setje gekocht...Medion
Alles bevalt perfect:thumb:

Maja het kan natuurlijk wel zijn dat ze ook een paar producten hebben die helemaal niks zijn (misschien die radio).
 
Geplaatst door @temptation
Mja misschien hebben wij m wel verkeerd aangesloten hoor, kan maar zo... m'n pa zou die andere nog testen met een accu in de schuur maar dat moet ie nóg doen. Zucht.:(

Laat je pa eens een ontstoringssetje kopen, dat doet meestal wonderen. En zorg ervoor dat de constante plusdraad voor de radio zo kort mogelijk bij de accu aangesloten wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan