filmfragment

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien54

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
201
Hallo,

ik heb sinds kort een digitale camera,en heb tijdens een familiefeestje een filmpje gemaakt van 1minuut en 10 seconden,ik had dit graag doorgestuurd via e-mail naar vrienden maar het is veel te groot(28018 kb)nochtans ontvang ik soms filmpjes die evenlang duren maar veel kleiner zijn(bij mij staat mpg en bij andere staat wmv of mpe )kan ik mijn filmpje omzetten naar een ander bestand?of bestaat er daar een programma voor?

Kan iemand mij helpen?

dank op voorhand

Martien
 
even googlen op de volgende functies:

mpg to wmv
mpg to mpe

Er staan dan vast wel progjes bij
 
Ik vrees dat je die 28000 kb kan blijven verkleinen maar onder de limiet van bijv. MSN kom je nooit ;)
 
Tja, dan zou ik hem toch gewoon met Outlook versturen...
 
Ik zou hem eerst verkleinen met een Xvid/Divx codec , want 1minuut en 10 seconden = 28 MB .. is natuurlijk aardig wat..

Even omzetten.. en hij is minstens 50% kleiner ;)
 
hallo,

ik heb al heel wat rondgezocht maar het enige programma dat ik vind is avs videoconverter.
weet iemand een beter progamma om te coverteren van mpg naar iets dat verkleind en toch nog een goede kwaliteit opleverd.

dank op voorhand
 
hallo, ik heb nog steeds niet het juiste te pakken men raad mij movie maker aan maar ik vind alleen maar de versie 2 en die draait niet op win98, er zou een eerdere versie bestaan de 1 die misschien zou werken op win98 , weet iemand waar die te vinden is of een ander goed programma (als het kan freeware )

groetjes
 
hallo,

Xvid/Divx codec ; kan iemand mij zeggen waar ik dit kan vinden

groetjes Martien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan