foto bewerkings progammatje!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
821
Wie weet er nog goede software om foto's mee te bewerken (het moet niet al te simpel zijn)

Ik wil namelijk een nieuwe avator maken voor helpmij.nl:thumb: :D

Groetjes vincent:thumb:
 
Kun je misschien wat meer informatie geven over wat het programma zou moeten kunnen en wat het niet hoeft te kunnen? Er zijn namelijk zó veel beeldbewerkingsprogramma's, van hele simpele met weinig mogelijkheden (Paint) tot hele complexe met alle mogelijkheden die je maar kunt verzinnen (Photoshop). En moet het freeware zijn of mag het wat kosten?
 
heej buffy,

Je vroeg dus wat mijn "eisen" zijn... nou jah dat vind ik moeilijk het moet in iedergeval niet zo simpel zijn als paint....;) :D Kweet niet of je het programma photo express van Ulead kent. nou zoiets moet het zijn....:thumb:

Is het zo genoeg info? ik hoor het wel.....:thumb:

Groetjes vincent
:thumb:
 
photobewerking

gebruik acdsee 4
daar kan je echt alles mee doen
 
Nee, dat programma van Ulead ken ik niet. Ikzelf gebruik voor eenvoudiger bewerkingen altijd Irfanview, waarmee eigenlijk al best veel kan, zoals: formaat wijzigen, roteren, helderheid en kleurdiepte wijzigen, eenvoudige effecten aanbrengen, tekst toevoegen. Is nog gratis ook: http://www.irfanview.com/

Voor het complexere werk gebruik is Photoshop CS (aka Photoshop 8), dat echt ongekende mogelijkheden heeft (maar volgens velen ook best een ingewikkeld programma is). Dit programma is niet gratis (bepaald niet).

Een veelgebruikt grafisch programma is Paint Shop Pro; ik gebruik het zelf niet, maar je kunt hier een trial vinden: http://www.jasc.com/download_4.asp?
 
Misschien is Adobe photoshop 7 of hoger iets voor je?
Het is geen goedkoop programma maar je kun jer alles mee doe, en zelfs met het met bijgeleverde animatieshop animaties van je afbeeldingen maken.

Groetjes Edith
 
Geplaatst door Superspinnie
heej buffy,

Je vroeg dus wat mijn "eisen" zijn... nou jah dat vind ik moeilijk het moet in iedergeval niet zo simpel zijn als paint....;) :D Kweet niet of je het programma photo express van Ulead kent. nou zoiets moet het zijn....:thumb:

Is het zo genoeg info? ik hoor het wel.....:thumb:

Groetjes vincent
:thumb:
Ik heb 2 programma's van Ulead. i Photo+ en Ulead photo epress versie 3. Je kan een copietje krijgen. Geef je mailtje door, dan stuur ik er een. Persoonlijk vind ik Ulead photo express versie 3 het fijnste. Je kan er ook kaarten in maken.
 
heey hajacaeswe,

Kwou je dus een mailtje sturen maar daarvoor moet ik je mail adres hebben........... haha die kan ik niet vinden!
Nou jah ik wel belang bij die Ulead software want die cd van mij is beschadigd:mad: ! mahjah mijn mail adres is jmroelofs@wanadoo.nl!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan