minidisc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bat Borisch

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
138
k heb een sony minidisc, net MD MZ-N505 type R. Nou wil ik liedjes vanaf mijn minidisc over zetten naar m'n pc. maar dat lukt niet, kan het gewoon niet of wel? Wel? --> hoedan

bvd,
 
De meest eenvoudige oplossing is de output van de MiniDisc aanlsuiten op de line-in van je geluidskaart en dan recorden op je PC.

Ik weet geen andere manier...

Groeten,
 
Ben deze vraag al eerder tegengekomen, en daar kwam ook uit dat je niet van: MD naar PC kon "kopieren", maar wel van PC naar MD (ik denk ook dat Basta dat bedoelde) dus helaas :confused:


(Neem anders een contact op met de electronische helpdesk van Sony -mits dit mogelijk is- en leg het probleem daar voor, deze zal je iig verder helpen aangezien het een van hun producten aangaat)
 
Aansluiten zoals Basta reeds aangaf. Als je geluidskaart van Creative is, kan je opnemen via de Creative recorder.
Ikzelf gebruik Magix MP3maker (is geen gratis software) om mijn minidisc's rechtstreeks op harde schijf te plaatsen in het mp3 formaat. Kan overigens enkel op normale afspeelsnelheid, maar het lukt dus wel op die manier.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan