inzippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien54

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
201
Hallo,
Weet iemand of ik een filmpje kan inzippen zodat het kleiner word om met e-mail te kunnen versturen

dank op voorhand
 
Tuurlijk kan dit. Bijvoorbeeld met Winzip, Winace of Winrar.
 
Verwacht niet te veel van het zippen.
Een multimedia bestand (film) is over het algemeen niet of heel slecht in te pakken en in het ergste geval kan het zelfs nog iets groter worden.

Als je een kleiner bestand wilt hebben kun je overwegen om de film opnieuw te comprimeren met eventueel een kleinier beeldformaat of lagere bitrate.

Dat betekent overigens wel wat kwaliteitsverlies. Het is dan een afweging hoe klein je het bestand wilt hebben en welke kwaliteit je nog wilt behouden.
 
Als je wilt mailen kun je het beste WinRAR nemen aangezien dit meestal de beste resultaten (lees: de kleinste bestanden) op. WinRAR kun je downloaden op www.winrar.nl
 
Hallo.

Je kunt een bestand via outlook ook in kleinere pakketjes verzenden.

Klik in het menu Extra op Accounts.

Klik op het tabblad E-mail of Nieuws op Eigenschappen.

Schakel op het tabblad Geavanceerd het selectievakje Artikelen opsplitsen indien groter dan x kB in en voer vervolgens de maximale bestandsgrootte in die door de server is toegestaan.
 
hallo,
inderdaad inzippen is soms slechter (het bestand word iets groter, om te e-mailen gebruik ik incredimail maar ik heb toch maar even outlook op de pc gezet maar ik kom er niet uit ,het wil niet lukken ik hoor gebruik de windows movie maker maar die draait alleen op xp en ik heb heb win98SE
weet nog iemand raad AUB
groetjes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan