ondertiteling verschijnt niet in bs player

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een film gedownload en ook de ondertitel bij ondertitels.nl. Ik heb ook bs player gedownload en alles gedaan hoe het moest (geloof ik) De film en de ondertiteling heten allebei hetzelfde en de film eindigt op.avi en de sub op .srt. Als ik nu de film open dan verschijnt niet de ondertiteling, wat heb ik fout gedaan? O ja, de sub en de film staan in 1 map.

groetjes
Debby
:thumb:
 
Dan moet je in BSplayer met je rechter muisknop klikken. Je krijgt dan het menu te zien. Klik dan op 'Load Subtitles' en klik op het bestandje met de ondertiteling.
 
Geplaatst door megabit
Dan moet je in BSplayer met je rechter muisknop klikken. Je krijgt dan het menu te zien. Klik dan op 'Load Subtitles' en klik op het bestandje met de ondertiteling.


Oke, thanxx. Ik dacht alleen dat met bs player dat automatisch ging. Wanneer moet je dat doen dan, want ik wil wel dat het synchroom loopt met de film.

gr
debby
 
Het maakt niet uit wanneer je dat doen. Maar als de film en ondertiteling geladen is kun je met CTRL+PIJLRECHTS of CTRL+PIJLLINKS de ondertiteling per keer één seconde later of eerder laten zien.
 
Geplaatst door megabit
Het maakt niet uit wanneer je dat doen. Maar als de film en ondertiteling geladen is kun je met CTRL+PIJLRECHTS of CTRL+PIJLLINKS de ondertiteling per keer één seconde later of eerder laten zien.


Oke, dank je wel. Maar toen ik vorig jaar nog een andere bs player had, startte hij toch automatisch?? Is er geen player die dat wel doet dan want dan heb je niet dat gezeur met synchronisatie.

thanxx
debby
 
Dat gezeur met synchronisatie is niet iedere keer. De ondertiteling wordt voor één bepaalde film gemaakt en als jij een film hebt die 3 seconden eerder of later start.....
 
Geplaatst door megabit
Dat gezeur met synchronisatie is niet iedere keer. De ondertiteling wordt voor één bepaalde film gemaakt en als jij een film hebt die 3 seconden eerder of later start.....


ok, thanxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan