Bulkpaq dvd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Berichten
174
Goedemorgen.

Heb via internet een spindel dvd's gekocht van het merk bulkpaq maar nu wil het geval dat die dvd in geen enkele dvd player afgespeeld kan worden en zelfs niet meer op de pc, hij geeft de melding geen disc.
Zie toch duidelijk dat hij wel gebrand en beschreven is dus hij moet het doen maar helaas!
Heb een dvd brander van liteon met de nieuwste firmware dus daar kan het niet aan liggen want branden doet 'ie prima.
Is er iemand die meer ervaring heeft met dit merk en of het wel geschikte dvd's zijn of heb ik nu een miskoop gedaan?
 
staat toevallig een heel stuk over in de nieuwe pcm

http://www.pcmweb.nl/pcm/feb1.htm

het zou dus daadwerkelijk gewoon aan de dvd kunnen liggen uit de testen die in het blad staan blijkt dat een hoop goedkope dvd die via spindel enz verkocht worden slecht tot zeer slecht zijn.
en inderdaad soms zelfs direct na het branden niet meer te lezen.
 
Hmmzzz, ik heb ook al in de 'wandelgangen' gehoord over leveringen van DVD-ram disks, die bijna door niet één brander worden ondersteund. :(
 
Geplaatst door maestro12
Hmmzzz, ik heb ook al in de 'wandelgangen' gehoord over leveringen van DVD-ram disks, die bijna door niet één brander worden ondersteund. :(

DVD-ram is leuk voor bedrijven maar niet als thuis gebruiker.
ten eerste worden ze bijna niet uit gelezen door dvd spelers.
ivm fout correctie , directe toegang en eigenlijk te gebruiken als echt harddisk zijn ze voor bedrijven wel intressant als backup medium.
DVD-ram wordt bijna altijd gelevert in een soort cardridge(versie 1) waardoor je dus een speciale brander nodig hebt versie 2 kun je vaak wel uti de cardridge halen en branden op een normale dvd brander die dit ondersteunt.
 
Bedankt voor het wijzen op het artikel.
Had altijd gedacht dat het niet veel uit zou maken en dat dvd's allemaal hetzelfde zijn maar dat is dus niet het geval.
Baal hier echt van maar het blijkt dat je dus niet zomaar van alles kunt kopen.
Heb ze bij www.dvd-rshop.nl gekocht en hoop dat ik ze terug kan brengen.
Misschien heeft iemand een tip welke dvd's wel goed geschikt zijn?
 
ik gebruik zelf nu memorex ± € 1,35 per stuk en van de 20 die ik nu gedaan heb niet 1 uitval gehad.

merken schijven die goed uit de test kwamen waren plextor , imation , hp , fujifilm , tdk.

maar dan zit je gelijk aan de dure schijven van gemiddeld € 2,50 tot € 3,50 per stuk.

kijk eens bij www.opus.nl die zijn vrij goedkoop met dvd
 
Bedankt Tazman ron,

Denk dat ik dan maar eens op zoek moet gaan naar memorex want echt duur zijn ze dan niet en als jij daar goede ervaringen mee hebt dan zit het altijd goed jij als expert zijnde!
 
Geplaatst door Lima-nl
als jij daar goede ervaringen mee hebt dan zit het altijd goed jij als expert zijnde!

ho ho expert :D ben ik niet maar heb goeie ervaringen ermee
 
Heb veel van je geleerd dankzij je uitleg over alles wat met film te maken heeft dus het mag weleens gezegd worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan