Ondertiteling lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wab62

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2003
Berichten
114
Ik heb volgens de handleiding een divX film en ondertiteling samen proberen te voegen en om te zetten naar mpeg ik zet srt om naar ssa en start de frameserver daarna Tpmgenc de film loopt en geluid maar frameserver blijft op nul staan.
Wat doe ik fout?
 
Open je in TMPGEnc wel het vdr bestand dat je met VirtualDub hebt aangemaakt, dus niet het avi-bestand? Je hebt in virtualdub ook via videofiles de subtitler toegevoegd met het ssa bestand?
 
hallo

ik vind dit altijd een zeer goede site ook met een forum waar veel tussen staat waar je wijzer van word en links waar je naar toe kunt om te kijken.
dan heb je ook nog deze bekijken

succes
cat
 
Ondertiteling

Wim 1960,
Ik denk dat mijn fout is dat ik de avi file genomen heb, wel heb ik de ssa genomen.
Bedankt.
 
Ondertiteling

Wim,
Ja dat hoop ik ook moet nog wel even tijd vinden om het uit te proberen, je hoort het wel bedankt in elk geval.
 
re:re:eek:ndertiteling lukt niet

Wim 1960
Het is gelukt met de ondertiteling, bestaat er ook een mogelijkheid om bij *.mpeg ondertiteling bij te voegen of moet je dan eerst alles terug draaien?
Bedankt voor je hulp!
 
Re: re:re:eek:ndertiteling lukt niet

Geplaatst door wab62
bestaat er ook een mogelijkheid om bij *.mpeg ondertiteling bij te voegen of moet je dan eerst alles terug draaien?

als je de handleiding op http://wintips.filmt.nl gevolgt hebt dan kan die ook met een mpeg file.
zelfde procedure alleen nu ipv een avi een mpeg file invoeren bij de verschillende programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan