progje om plaatjes te verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plotter

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
487
Goedemorgen.

Ik ben op zoek naar een progje waarme je plaatjes kunt verkleinen. Het is dan namelijk de bedoeling dat ik deze plaatjes upload naar een site (waar ze maar een bepaalde maximum grootte mogen hebben) en als je ze dan daar bekijkt kun je er ook op klikken waardoor het plaatje weer de oorspronkelijke grootte krijgt. Liefst een freeware progje. En als het kan niet te moeilijk antwoorden want ik ben hier niet (nog niet) in thuis.

Alvast bedankt.
 
Irfanview is een makkelijk progje daarvoor en ook nog eens freeware.

Je kunt het HIER downloaden.

Suc6
 
En met DIT kun je makkelijk Thumbnails maken.

Het programma heet: Easy Thumbnails

Jacco
 
Je wilt ze uploaden naar een site. Is dit jou site? Want als je wilt dat als er op de site op de Thumbnails geklikt wordt dat deze dan terug de originele foto laten zien in een ander venster dan zul je natuurlijk ook de originele moeten uploaden. Zoals op mijn site?

Groetjes
 
Geplaatst door khk464
Je wilt ze uploaden naar een site. Is dit jou site? Want als je wilt dat als er op de site op de Thumbnails geklikt wordt dat deze dan terug de originele foto laten zien in een ander venster dan zul je natuurlijk ook de originele moeten uploaden. Zoals op mijn site?

Groetjes

Nee op de site van iemand anders.

@bruce the boss. Dont we all want to be the boss? :)
Bedankt voor de links ga ze later even doornemen.

Beide bedankt voor de info.
 
Maakt natuurlijk niet uit of het de site van jezelf of iemand anders is, bij beide zul je de originele foto mee moeten uploaden.

Jacco
 
Geplaatst door Bruce The Boss
Maakt natuurlijk niet uit of het de site van jezelf of iemand anders is, bij beide zul je de originele foto mee moeten uploaden.

Jacco

Ehh dat begrijp ik niet want dat kan dus niet want dan is het plaatje te groot. Zowel in formaat als KB. Daarom was ik nou juist opzoek naar een progje om de foto in formaat en KB te verkleinen. Maar dus niet zo dat als ik de plaatje upload er op die site een plaatje te zien is van bv 5x5cm want dat is dus veel te klein.
Het gaat bijvoorbeeld om ingame screenshots. Als ik zo'n screenshot nu verklein is er op die site niks op te zien want het plaatje is dan veel te klein. Anderen uploaden ook screenshots die als je ze wilt bekijken als je er op klikt heel groot worden.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie. Zoniet vraag maar.
 
Geplaatst door plotter


Ehh dat begrijp ik niet want dat kan dus niet want dan is het plaatje te groot. Zowel in formaat als KB. Daarom was ik nou juist opzoek naar een progje om de foto in formaat en KB te verkleinen. Maar dus niet zo dat als ik de plaatje upload er op die site een plaatje te zien is van bv 5x5cm want dat is dus veel te klein.
Het gaat bijvoorbeeld om ingame screenshots. Als ik zo'n screenshot nu verklein is er op die site niks op te zien want het plaatje is dan veel te klein. Anderen uploaden ook screenshots die als je ze wilt bekijken als je er op klikt heel groot worden.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie. Zoniet vraag maar.

Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk welk progje ik hier nou voor moet hebben.
 
Deze gebruik ik vaak het heet A Smaller Image.. het is heel simpel.

je kunt het hier downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan