DVD geforceerd branden met ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

falconry

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Berichten
118
Ik copiëer DVD's normaliter met DVDShrink.
Is er - als ik een film copiëer die ondertitels bevat - een mogelijkheid om de copie "geforceerd" met nederlandse ondertitels te branden, zonder dat gebruik behoeft te worden gemaakt van het bestaande menu.
In dit verband wil ik ook weten of het mogelijk is "geforceerd" de audio vast te leggen, ingeval er bv een keuze is tussen DTS, Dolby 5.1 of Dolby 2.0.
 
Via DVDshrink alleen nl-subs en gewenst geluidspoor kiezen. Moet je dan evt. alleen nog activeren in de film zelf.
 
Dit is niet (helemaal) wat ik heb gevraagd

Tiborv,

Bedankt voor je antwoord, maar dit is niet wat ik heb gevraagd: ik wil nl. de film gewoon laten starten (zonder menu) met de ondertitels en audio die ik tevoren heb gekozen.
Wellicht zul je vragen waarom. Welnu de DVD-speler van mijn dochter speelt de door mij gebrande DVD's wél af, maar de speler is niet in staat om de ondertitels te selecteren. Ik heb dit probleem al eerder voorgelegd op een ander forum, maar daar geen passende verklaring voor gekregen.
 
is het niet dat dat als je in dvdshrink kiest voor RE-author en je selecteer alleen de hoofdfilm , geluidspoor die je wile en subt die je wilt.
Dat het dan gewoon automatische afgespeeld wordt met wat je gekozen hebt ??

moet zeggen nog nooit geprobeerd neem altijd menu enz er bij maar lijkt me dat dit kan.
 
Zal 't eens proberen...

Ik denk dat Tazman gelijk heeft; ik zal het eens proberen.
Als dit lukt, dan laat ik 't hier nog even weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan