DVD met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neural chaos

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2004
Berichten
9
Hallo,

Ik heb een DVD met smartripper en DVD2one omgezet en op DVD+R gezet met Nero 5.5.10.
De DVD speelt goed af in mijn PC echter niet op mijn stand-alone DVD speler.
Als ik dezelfde files op een DVD-RW zet speelt deze ook op mijn stand-alone speler.
Ik brand met Nec 1300.
Gebruik Platinum DVD+R en DVD+RW

Wat kan er loos zijn.
 
Je stand-alone kan geen + dvd aan waarschijnlijk.

kijk ff in het boekje van je stand-alone dvd player, hierin staat het wel vermeld.


groetjes speedtouch
 
Hallo Speedtouch,

Bedankt voor je antwoord.
Dat dacht ik ook, tot ik de probleem-DVD naar een vriend stuurde die met een NEC 1100 werkt met dezelfde programatuur als ik. Mijn probleem-DVD speelde bij hem prima in een stand-alone apparaat. Hij heeft vervolgens een kopie gemaakt met een DVD+R die ik hem toestuurde van de spindel die ik gekocht had. Vervolgens de door hem gemaakte kopie in mijn stand-alone speler gestopt. Speelt prima
 
Welkom op Helpmij.

Misschien kan zijn stand-alone wel met +r overweg en die van jou niet. Of zijn het identieke apparaten?
 
Hallo,

Ik heb een door mij gebrande +DVD naar hem opgestuurd en daar werkt het prima.
Hij heeft een NEC 1100, kan alleen + branden, heeft vervolgens een DVD die ik hem toestuurde gebrand en teruggestuurd naar mij en deze werkt prima in mijn stand-alone speler. Ook andere merken schijven die hij brandt en opstuurt naar mij werken prima. Ik heb nu mijn programmatuur zoveel mogelijk aangepast aan de zijne met uitzonerind van de Nero versie. Ik gebruikte Nero6, nu sinds vanavond Nero 5.5.10. Ook de gebrande DVD met deze versie werkt niet bij mijn losse speler. Nogal een gecompliceerd probleem. Ik heb wel eens iets gehoord over firmware updates, heeft dit daar iets mee te maken.
Kan het zijn dat zijn NEC 1100 brander 'sterker' inbrandt dan de NEC 1300 die ik gebruik.
Ik snap er niks meer van
 
Kijk ff op DEZE thread , voor een update van je nec 1300.

Probeer ook eens de nero versie 6.3.0.2


groetjes speedtouch
 
Als ik je verhaal zo lees dan heb je gebrand op een + en die wordt niet gelezen. Daarna heb je op een - gebrand en die wordt wel gelezen. Lijkt me dus dat je standalone dvd speler geen + kan lezen.

Dus films voortaan branden op -
 
ronnie56,

Nog eens goed lezen , want hij heeft het duidelijk omschreven :D
 
Geplaatst door speedtouch
ronnie56,

Nog eens goed lezen , want hij heeft het duidelijk omschreven :D

Heb ik gedaan en ik blijf bij mijn antwoord of hij moet -RW verwisselen met +RW.
 
Heb inmiddels mijn firmware geupdated van 1.06 naar 1.09. Heeft geen oplossing gebracht.

Iemand nog een goed idee.
 
Probeer eens een ander progamma

clonedvd Download

anydvd Download

Met clone dvd kan je een dvd in een druk op de knop kopieren , anydvd moet je installeren om de beveiliging te omzijlen.

Laat het resultaat ff horen.


groetjes speedtouch
 
Hallo,

Heb inmiddels Clone DVD geinstalleerd nadat ik mijn PC geformateerd had (je weet het maar nooit). Dit programma kan geen kopieen maken van beveiligde DVD's.
Dus eerst Smart... dan DVD2One en daarna met Clone DVD gebrand. Geen succes tot nu toe.
Misschien allemaal erg omslagtig, maar ja

Ik wordt er moedeloos van, mede omdat het waarschijnlijk op een NEC 1100 wel schijnt te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan