krassen op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
265
Ik heb een DVD maar die zit onder de krassen en als ik hem afspeel dan kom ik niet verder dan hoofdstuk 23 en dat is net iets over de helft. Is er geen middel voor om de krassen te verwijderen zodat ik hem toch kan kijken?

Alvast bedankt voor het lezen van deze vraag.
 
je kan meestal wel bij de handyman een of ander goedje kopen waar je de krasjes wat minder mee kan maken (compleet weg krijg je ze nooit meer)
 
Krasssen

Ik heb voor CD`s een goed werkende oplossing. Op een schijfje zit een dunne waslaag. Even de cd onder goed warme kraan en een deel van dat laagje lost op en vult voor een deel de krassen, zodat cd tje weer speelt. Proberen op een oude cd of het bioj jou ook werkt Succes
 
Geplaatst door theabuitenhuis
Misschien een domme vraag maar moet je daarna de cd afdrogen?
Domme vragen bestaan niet op Helpmij.:)
Ja, je moet hem wel afdrogen.
Anders wordt de DVD-speler van binnen nat en dat wil je echt niet met iets waar stroom doorgaat.;)

Neem bij voorkeur een schone vet vrije theedoek.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie advies maar kom nog steeds niet verder ik ben bang dat ik de dvd weg kan gooien.
 
Geplaatst door aaajeetee
Ik heb nog een linkje voor je misschien kun je er wat mee ?
Bedankt Auke.:thumb:
Ik heb hier o.a een Win2000 cd die wel zo'n opknap beurtje kan gebruiken.
Dat wordt weer werken dit weekend.:D
 
Geplaatst door crash

Bedankt Auke.:thumb:
Ik heb hier o.a een Win2000 cd die wel zo'n opknap beurtje kan gebruiken.
Dat wordt weer werken dit weekend.:D
Bedankt Tibor maar :thumb: :D
 
Ik wil iedereen bedanken voor jullie reactie maar ik heb even zitten snuffelen op internet en er bestaat spul dat "CD REPAIR KIT" heet heb het gekocht bij de fotowinkel en gelijk geprobeerd en hij doet het dus ik kan eindelijk mijn dvd helemaal afmaken.

Misschien een tip voor anderen.
 
ik heb al eens gelezen dat t ook met tandpasta kan...... Gewoon erop smeren en uitwrijven. Stond ooooit al eens in de Computer Idee....... Weird but it seems to work
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan