mp3 naar cd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjan20

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2003
Berichten
58
Op mijn computer heb ik mp3's staan die ik graag zou willen branden naar een cd. Maar dan kan mijn gewone cd speler het niet lezen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit om kan zetten in een gewoon audio file?

B.V.D.
 
Als je in Nero of Easy CDcreator de mp3's brandt als audio CD moeten deze automatisch worden omgezet.
 
Google

Of als je op Google.nl of download.com zou zoeken op mp3 decoders vindt je werkelijk gigantisch veel simpelle progjes om hun eerst om te zetten naar standaard audio bestanden en brand je ze daarna.

grtjs jjw
 
JJW, dat doet Nero, EasycdCreator, MusicMatch Jukebox enz enz al voor je. Waarom dan nog een progje downloaden?

Net zoals Wim zegt:
Het programma Nero of welke dan ook openen.
Kiezen voor Audiocd.
Zoek vervolgens de mp3 op die je wilt branden.
Al naar gelang het programma moet je de mp3's met de muis slepen naar een vak of markeren en daarna op een knop klikken.
Daarna kies je voor branden.

Pas op dat je geen bewerkingen doet op je pc als je brand. Gooi het liefst de verbinding er af, windows mediaplayer enz.
 
Nero 6 is top

Nero 6 is geweldig daarvoor, ik brand ze op 52x helemaal foutloos, Easy CD Creator heeft nog wel eens de neiging om te "skippen"bij mij, dus Nero 6 is een uitkomst :D:thumb:
 
En Marjan heb je een keuze kunnen maken en is het je nu gelukt?
 
Ja ik heb nu via windows media player gedaan, dat lukt wel. Al wil het nog steeds niet met easy cd creator! Maar toch bedankt allemaal!
 
Easy cd creator houdt zowiezo niet zo van concurrentie dacht ik. Schakel Windows mediaplayer eens uit als brandprogramma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan