Foutmelding TMPGEnc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim1960

Meubilair
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
5.533
Bij het omzetten van een avi of mpg bestand naar bijvoorbeeld een mpg bestand in DVD formaat krijg ik regelmatig een read error. Ook als het originele bestand met TMPGEnc zelf is aangemaakt. Bij een volgende keer lukt het met dezelfde bestanden wel. Uiteindelijk ;ult het dus wel, maar soms staat hij toch een behoorlijke tijd voor niets te stampen omdat het na de foutmelding opnieuw moet beginnen.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Voor gegevens van mijn systeem klik even op systeem. Alvast bedankt voor je reaktie.
 
Ervaring

Wat mijn ervaring is op dit moment is dat als je dit programma zwaar laat nadenken en ook nog eens flink op de pc bezig bent met andere dingen dat hij inderdaad fouten kan maken.

Mischien dat het daar door komt??

grtjs jjw
 
Zwaar nadenken....... Hij moet natuurlijk aardig aan het werk, hij doet er niet voor niets een uur of drie over. Behalve het draaien van NAV gebeurt er op dat moment weinif op de pc. Ik heb wel de indruk dat het minder voorkomt als ik de pc opnieuw opstart voor ik het bestand laat omzetten. Ik ben in ieder geval wel "blij" dat soortgelijke problemen vaker vookomen.
 
Nadenken

Tja echt nadenken hoeft hij natuurlijk niet maar hij is wel flink bezig met van alles en nog wat.

Uiteraard komen de meeste gevallen vaker voor alleen zie je ze nooit.

Ik heb me gewoon voorgenomen (het gebeurdt hier heel weinig) dat als het gebeurdt nou jammer dan gewoon over nieuw.

Voor de rest werkt het progje namelijk wel erg makkelijk.

grtjs jjw
 
Misschien heb je een verkeerde dinges gebruikt om het programma te registreren? Of gebruik je gewoon de demo/trial?
 
wat jjw ook al aangeeft het komt iederdaad vaker voor hoor ook hier.
asl bv NAV het nodig vindt om een systeem scan te gaan doe terwijl je aan het omzetten bent dan kan tmpg het wel een dusdanig moeilijk krijgen dat je read erors krijgt.

Het is balen inderdaad maar ik heb dan ook altijd zoiets van oke sjips happens we doen het opnieuw ;)
 
OK heren, bedankt. Ik zal het maar gewoon accepteren. Verder werkt het progje inderdaad heel fijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan