Geen geluid meer na omzetten en branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodewijk10

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
Berichten
84
de film heeft wel geluid met de bs player en windows mediaplayer maar na het omzetten naar een dvd is het geluid plotseling weg.(Neodvd). Weet iemand hoe dit kan?
 
Heb je wel het complete bestand gekopieerd?
 
ik heb nu hetzelfde probleem bij Tmpgenc en Tmpgenc DVDauthor kan het iets te maken hebben met de installatie van Trust multimedia toetsenbord of de Sony cybershot?
 
Geplaatst door lodewijk10
ik heb nu hetzelfde probleem bij Tmpgenc en Tmpgenc DVDauthor

Ik neem aan dat je met tmpg eerst omgezet hebt met de dvd template ?? heb je daarbij rekening gehouden dat bij stream type wel system ( video+audio) aangevinkt blijft na het laden van de template.
 
Geplaatst door lodewijk10
Es video+audio is geselecteerd

daarom zeg ik zorg dat system video+audio geslecteerd is.

ES video+audio zorgt er voor dat de video en audio beide los behandeld worden en losstaand zijn na omzetten.
Als je kiest voor system video+audio dan hou je alles in de film als 1 file.

attachment.php
 

Bijlagen

  • screenshot001.jpg
    screenshot001.jpg
    31 KB · Weergaven: 497
okee ik heb ook andere encoders geprobeerd allemaal na encoderen geen geluid meer ,opnieuw de driver van de geluiskaart geinstaleerd,nog steeds hetzelfde probleem, microfoon eruit getrokken,helpt ook niks.Het komt erop neer dat na het encoderen het geluid weg is.Ik snap er niks meer van!:( streamtype veranderen is trouwens gelukt, moet je van tevoren doen.)Bij configuratiescherm bij opnemen het volume op maximaal,geen resultaat.(Realtek97)
 
het sld codecpack is geinstaleerd hier zit ook een ac3filter in,Als je de film (xvid)op de computer afspeelt heb je ook wel geluid alleen na het converteren naar dvd is het geluid weg.
 
dan zou je er dus vanuit kunnen gaan dat er een instelling in of tmpg niet goed staat of in dvd author
 
beide andere programma's ken ik niet maar zoals je het hier neerzet lijkt het mij dat er een instelling niet goed staat.
Je hebt wel geluid met afspelen op de pc ( avi / mpeg ) maar na het omzetten naar dvd ineens niet meer dat is dus vaag en zou je uit kunnen gana van een verkeerde instellig.
 
Okee ik ben eruit, het Ac3filter in het sldcodecpack is alleen geschikt voor afspelen en niet decoderen.Ik heb het Ac3 filter van de link die jij me gaf geinstalleerd,en nu heb ik wel geluid na het encoderen,alleen een beetje zacht, dit moet ik waarschijnlijk nog veranderen bij de instellingen.NOG BEDANKT VOOR ALLE MOEITE DIE JE VOOR MIJ HEBT GEDAAN!!!!!!!!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan