Audio driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetje33

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2002
Berichten
2.534
Als ik mijn geluidskaart probeer te installeren dan gaat dat niet goed, het gaat goed tot bij de bestanden: portcls.sys en wdmaud.drv heeft iemand deze 2 bestanden ook even los voor mij?

Mvgr,

gerben
 
portcls.sys is te groot voor bijlage, stuur me een mailtje.
 
Laatst bewerkt:
jawel er zijn wel andere drivers maar dit hoort in windows te zitten. Hartelijk bedankt! :):thumb:
 
Oke ik heb het geprobeert, hij installeerd wel alles en alles gaat goed maar als ie reboot, dan krijg ik onder het win2k opstartscherm een Blauw schermpje, die zegt dat ze niet in de goede map staan ofzo, dus de vraag:

in welke map horen deze 2 bestanden?
 
portcls.sys
in C:\WINDOWS\system32\drivers

wdmaud.drv
in C:\WINDOWS\system32
 
Laatst bewerkt:
Oke ik krijg nu nog steeds het bsod, de exacte foutmelding =:

"Kan het entrypoint aulldvrm niet vinden in: ntoskrnl.exe"

Wie weet hier wat op?
 
haha weet ik niet, ik kreeg een blue screen of death, heb ik overgeschreven, alleen ik kon mijn eigen handschrift niet meer lezen :eek:
 
Oke dat heb ik gedaan, hij vind nu de bestanden wel, en instaleerd alles goed maar wil niks afspelen want dan zegt ie: bad audio drivers.?! ik heb een sweex 4.1 soundkaartje.
 
het gaat niet om de driver, hij zegt dat alles goed gaat met die driver, alleen dat gaat het niet want hij doet het dan niet!
 
Geplaatst door toetje33
het gaat niet om de driver, hij zegt dat alles goed gaat met die driver, alleen dat gaat het niet want hij doet het dan niet!

Geplaatst door toetje33
want dan zegt ie: bad audio drivers.?!

Leg eens uit ????
 
oke, de drivers is dus helemaal goed geinstalleerd. Maar als ik winamp open zegt ie : baddirectsound driver dus het moet wel aan de driver liggen, al heb ik de nieuwste gedownload, en die van de cd geprobeerd.
 
Wel eerst de oude in apparaatbeheer verwijderd ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan