Avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

NJP

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2003
Berichten
62
Hallo,

Kan ik een AVI filmpje ook op de DVD+R Branden en dat ik hem dan in elke DVD"S speler ken stopen die ik wil



Met Vriendelijke Groet Nicky Latour
 
Om hem af te kunnen spelen moet het ee (S)VCD zijn. Je kan de avi met nero branden als videoCD, maar vaak is hij dan te groot voor een CD. Je zal hem dan toch moeten bewerken met bijvoorbeeld TMPGEnc.
 
Jah maar kan ik hem dan ook in een Playstation 2 bijvoorbeeld afspelen


Groet Nicky Latour
 
Ik weet niet of een PS2 (S)VCD's kan afspelen. DVD's kan hij in ieder geval wel.
 
kijk hier eens misschien staat er op t forum iets tussen en anders kun je daar ook een vraag stellen hierover

greetz cat
 
Je zult het avi file eerst om moeten zetten naar een mpeg file wat dvd geschikt is , daarna zul je met een dvd author programma er dvd files van moeten laten maken ( vob enz )

voor een handleiding hoe je het ebste van avi naar dvd kunt gaan lees hier http://wintips.filmt.nl onder avi / mpeg naar dvd
 
met Tempgenc en de juiste templates kun je een avifile omzetten naar dvdfile en deze vervolgens branden op een dvd+r. Alleen kun je deze niet afspelen op je Playstation 2 omdat het niet origineel is. Dit kan wel als je je playstation heb laten ombouwen.
 
Laatst bewerkt:
hier heb je alle templates die je nodig heb om wat voor cd te maken
veel succes ermee
 

Bijlagen

  • template.rar
    30,4 KB · Weergaven: 17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan