foutmelding Power DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

chico0708

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
206
Als ik een DVD d.m.v. Power DVD krijg ik een vage melding over regiocodes, waardoor ik de DVD vervolgens niet kan afspelen (zie bijlage)


Iemand een idee????




Chico
 
Laatst bewerkt:
Bijlage mag alleen : gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar zijn en niet groter dan 100k;)
 
Bijlage wil dus niet lukken, maar ik krijg dus het volgende bericht: "Deze DVD valt onder het auteursrecht en is daarom wettelijk verboden om deze af te spelen vanaf andere bronnen dan uw DVD station"

Bij de regiocode staat West-Europa, Japan en Zuid Afrika.


Mij een raadsel!!!!!
 
Ga in je configuratiescherm naar apparaatbeheer en klik met je rechter muisknop op je DVD speler. Op het tabblad DVD regio kan je zien op welke regio hij staat ingesteld. Dat moet overeenkomen met de schijf die er in zit. De regio kan je hier ook aanpassen.

LET OP , dat aanpassen van de speler kan maar een paar keer.
 
Laatst bewerkt:
Bijlage wil dus niet lukken, maar ik krijg dus het volgende bericht: "Deze DVD valt onder het auteursrecht en is daarom wettelijk verboden om deze af te spelen vanaf andere bronnen dan uw DVD station"

Bij de regiocode staat West-Europa, Japan en Zuid Afrika aangevinkt.


Mij een raadsel!!!!!
 
Ik ben eruit!! Ik heb een andere versie van Power DVD geprobeerd. Dat lukte wel. Thanx voor de snelle reacties!!!!
 
van die wijzigen van regio code van je DVD snap ik niets er van. Heb net via config gekeken en stond : resterende wijzigingen: 1. Na opnieuw opstarten van mijn PC stond: resterende wijzigingen: 4.
ik dacht ook dat je die maar paar keer kon wijzigen maar zo als je ziet.... ¿¿¿¿¿
 
hoe dan ook na elke nieuwe start van mijn PC begin ik met resterende wijzigingen: 4...
hoe dat werkt snap ik ook niet
 
blijkbaar geldt dat niet voor alle DVD RWs, anders kan ik ook niet verklaren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan