Film speelt niet af in Mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je wel de goede codecs? Dan kun je bekijken met G-spot. Als je wel de goede hebt probeer dan eens andere codecs.
 
Nee ik vrees dat ik niet de goede codecs heb, maar hoe kom in aan de goede codecs?? zitten die dan niet in de updates van Windows zelf?? Ik heb windows xp home
 
Maar hoe weet ik dan welke codecs ik moet hebben>>>
 
Heb ik gedaan maar dan krijg ik na Render dit te zien:


En daar wordt ik niet veel wijzer van..
 
bijlage

Hier de bijlage die ik net vergeten was hahah
 

Bijlagen

  • g-spot.jpg
    g-spot.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 76
als ik de screenshot zo zie ben ik bang dat je gewoon een slecht file hebt.

Gspot detecteerd geen codec in de film en de film is maar 234 mb ?? en dat voor deel 1 van een film.
 
Ja dat is inderdaad ook wel zo, ik denk ook dat het een slecht bestand is..
In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties.
 
:)

Kan iemand mij vertellen wat ik hier moet doen???
 

Bijlagen

  • gspot.jpg
    gspot.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 56
Met een DivX Player speelt hij sommige bestanden wel af.. maar wat is nou precies ene codec en hoe weet ik welke ik moet hebben??
en als ik het om wil zetten om op een DVD te branden wat moet het bestandsformaat dan zijn??
En kan dat met Tmpng encoder????
 
een codec is eigenlijk een stuurprogramma voor die films een codec decodeerd zeg maar de film zodat jij beeld ziet in een player.
De meest gebruikte codec op dit moment is divx , xvid met daarbij een ac3 audio codec
Het kan erg varieren welke je moet hebben maar als je een aantal codec standaard installeerd dan gaat het in 99% van de gevallen gewoon goed.

zelf heb ik bv altijd

Divx 5
Divx 3.11 alpha
Xvid
AC3

en daar speel ik alles mee af.


omzetten naar dvd kan niet met tmpgecnoder zelf wel in combinatie met.
je moet er met tmpgencoder eerst een dvd geschikte mpeg van maken en daarna kun je met tmpg dvd author er echte dvd files mee maken ( vob enz )
handleidng daarvoor vindt je op mijn site http://wintips.filmt.nl
 
Ik heb de meest mogelijk codecs gedownlaod en nu speelt ie de films allemaal af in mediaplayer.
Welke nou precies de goede was weet ik niet, maar het werkt.

Iedereen bedankt voor de reacties.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan