Divx film repareren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartbh

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2001
Berichten
543
Is het ook mogelijk om een DivX film te repareren? Want bij de film (Pirates of the Caribbean) loopt de film vast op ongeveer 00:12:45. Hij begint piepen en dan moet ik de film opnieuw opstarten en dan beginnen bij ongeveer 00:13:10. Opzich is dat niet zo heel erg. Maar nu wil ik de film omzetten naar DVD en crashed dus het omzetten. Is er een progje die de film kan reparen?
 
DivFix helpt niet. Hij wordt er eigenlijk alleen maar slechter van. Want als je nu in de film vooruitgaat lopen soms 2 filmbeelden door elkaar. En ik heb nog steeds de fout dat hij het stuk van 00:12:40 tot 00:12:57 niet kan afspelen. Heeft iemand nog een ander idee??
 
zijn het geen badframes?
Check de file eens met virtual dub.
Anders opnieuw downloaden of de badframes er tussenuit knippen. maar ja 13 sec is wel erg veel.
 
Als je hem hebt gedownd, doe dat dan eens gewoon opnieuw.
 
Ik heb hem van iemand anders gekregen (op cd)
Keb zelf n modempje dus dat wil niet echt :(
 
Is het ook mogelijk om de frames de vervangen door gewoon zwarte frames? Oja, het is trouwens een Xvid film (volgens Gspot) Ik weet niet of dat iets uit maakt?

Virtualdub geeft ook aan dat er badframes zijn
 
[edit]
in de bijlage zie je een foutmelding (of wat het ook is) van Avidefreezer[/edit]
 

Bijlagen

  • avidefreezer.jpg
    avidefreezer.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 77
Laatst bewerkt:
is het niet mogelijk om een film te re-coderen?
Van Xvid naar DivX?
 
Geplaatst door bartbh
is het niet mogelijk om een film te re-coderen?
Van Xvid naar DivX?
Ik denk niet dat het uitmaakt .. als je frames bad zijn kan je het (naar mijn weten) niet fixen ? is dus jammer van je film :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan