TV Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderV

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2003
Berichten
17
Hallo,

Ik wil graag een tv kaart gaan kopen maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Er zijn heel veel verschillende chipsets en ik weet niet welke waar op zit en welke goed is. Ik wil max. €80,- besteden. Kan iemand mij adiviseren? Ik zat zelf te denken aan Pinnacle PCTV. Welke chipset zit daarop? Is die goed?
 
Hoi Ik heb zelf de Pinnacle TV pro en mij bevalt hij wel.alles is stereo en tv en radio hebben goede ontvangst.


mvgr VDC
 
Geplaatst door vdc
Hoi Ik heb zelf de Pinnacle TV pro en mij bevalt hij wel.alles is stereo en tv en radio hebben goede ontvangst.


mvgr VDC
Weet je wat voor chip erop zit?
 
De PCTV met BT878 chip schijnt wel goed te zijn. Alleen wil ik wel stereo geluid dus dan zou ik moeten gaan voor de PCTV Stereo, maar ik heb ergens gelezen dat daar een Philips chip opzit en aangezien de BT878 goed presteert wil ik toch liever een kaart met die erop. Kan iemand mij vertellen wat voor chip er op een PCTV Stereo zit?
 
Geplaatst door vdc
Hoi Ik heb zelf de Pinnacle TV pro en mij bevalt hij wel.alles is stereo en tv en radio hebben goede ontvangst.


mvgr VDC

Ik heb ook de PCTV pro van Pinnacle en bij mij werkt die niet goed! Als ik wil opnemen zie ik allemaal groene strepen in beeld en het geluid is ook heel erg vervormd en ik weet niet wat ik hieraan kan/moet doen! Heb je dat misschien ook gehad vdc?
 
Mijn pc voldoet ruim aan de aanbevolen systeemspecs dus ik ga er van uit dat het gewoon werkt:D
 
Wat mij wel opvalt dat je de kabels goed moet verzorgen en niet langs boxen of je monitor moet leggen maar verder werkt het goed ook opnemen en de radio werkt ook perfect.


mvgr VDC
 
VDC, welke geluidskaart heb je? Ik heb het idee dat mijn probleem door mijn geluidskaart komt, vandaar dat ik het even vraag!!

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan