Subsync ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hi

Ik heb een vraag betreffende de ondertiteling van films

Ik gebruik Subsync subtitled media player
en een resolutie van 1280 x 1024 pixels

Als ik op volledig scherm klik ben ik opeens mn ondertiteling kwijt als ik dan op 200% weergave druk zie ik mijn ondertitels wel.

Ik wil dus op een volledig scherm ook mijn ondertitels zien. Maar hoe doe ik dit? Heeft dit met de resolutie te maken? En zijn er ook nog andere subtitled media players?

P.S. Is het uberhaupt mogelijk om het lettertype / grootte van de letters te veranderen?
 
Meestal moet je je ondertitels na synchronisatie met subsync nog omzetten naar een file met de ssa extensie. Dit kan met sub2ssa. Hier kan je lettertypen, grootte en plaats nog aanpassen.
 
ik snap het niet

ten eerste heb ik dat programma gedownload maar snap er niets van want er opent alleen een ms dos window en die verdwijnt.

Ikzelf maak geen ondertitels maar download de SRT bestanden van www.ondertitels.nl

hoe kan ik deze ondertitels aanpassen (grootte, style) en hoe kan ik alsnog ze op volledig scherm zien en niet alleen op 200%
 
Wat ik begrijp wil je dus de film op de pc afspelen met subt ??
probeer eens bv BS-player of ga op zoek naar vobsub dan kun je ondertitel files + film met mediaplayer afspelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan