Real Alternative

Status
Niet open voor verdere reacties.

jepewe

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
656
Hoe komt het toch, dat ik bij Realone en nu ook bij Real Alernative, als ik streaming tv probeer wel goed geluid krijg, maar dat het beeld lijkt op een stroboscoop vertoning?
b.v.d.
Joop
 
Als van die stream het beeld slecht is kun je er niet zoveel aan doen. De kwaliteit van streaming beeld is meestal laag omdat anders alleen mensen met de snelste verbindingen kunnen kijken.
 
Het is enigszins moeilijk er een stilstaand screenshotje van te maken want wat streaming moet zijn gaat dus met horten en stoten, Dus zo zie je het wel en zo zie je het niet, wat verschrikkelijk hinderlijk is als je er naar moet kijken. Het gekke is, dat gewone .Real Media bestanden zonder haperen worden vertoond, alleen als ik even naar het NOS journaal wil kijken of naar enig ander stromend tvgebeuren, gaat het fout
Joop
 
Wat heb je dan voor een verbinding?
 
Zo'n verbinding heb ik ook. Tenminste ik neem aan dat je download bedoelt:D? De kwaliteit van het beeld is niet optimaal, maar bij jou loopt het beeld dus niet soepel? Stuur anders toch even een screenshot mee.
 
Ja ik bedoelde ook download, sorry hoor, maar ik weet nog steeds niet hoe ik een screenshot moet maken van een bewegend beeld, dat het ene ogenblik te zien is en het volgende ogenblik een zwart schermpje geeft. Daar gaat het n.l. om, want om het andere beeldje valt weg.
Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan