computer automatisch afsluiten na gebruik van windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsekie

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2002
Berichten
370
Hallo,

Heb al op verschillende manieren gezocht naar het antwoord maar kan het niet vinden...

Is het mogelijk om de computer automatisch te laten afsluiten als windows mediaplayer (laatste versie) klaar is met het afspelen van de door mij opgegeven nummers?

Alvast weer veel dank voor jullie goede raad!

Groeten van,
 
ik heb ooit wel een voorbeeld gezien
maar dan moet je wel kennis van programeren hebben

in vb is er een schil om mediaplayer gemaakt deze controleerd of alle nummer gespeeld zijn en kan dan naar een ander mapje kijken
je kan natuurlijk ook dan het commando geven om aftesluiten


lokatie is onbekend
 
Dank voor je antwoord maar ik ben absoluut geen programmeerheld!
Misschien dat iemand anders nog iets weet of dat er een progje te downen is ergens waarmee ik dat kan instellen. Ik wil graag in bed naar de muziek luisteren en dan niet meer opstaan om de compu af te sluiten, ben dus erg lui wat dat betreft...

groeten van,
 
Uitschakelen is misschien lastig, maar je kunt je computer wel naar de slaapstand laten gaan, wanneer hij niets meer te doen heeft.
 
Hoe zit dat dan precies met die slaapstand? Daar had ik al wel het een en ander over gelezen maar ik snap niet zo goed hoe dat dan precies werkt. Staat de compu dan nog aan of moet ik hem dan de volgende ochtend gewoon weer met de aan en uit knop van de pc weer aanzetten?

Groeten weer van,
 
Gewoon je toetsenbord gebruiken of je muis bewegen en er komt weer leven in.
 
Je hebt toch antwoord op je vraag, dus de vraag is nu wat wil je nog meer weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan