Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: pagina vaandel

Senior Member johndejongh's avatar
    Vraag is opgelost
    Bij het maken van mijn site, ik werk met frames, stta er automatisch een paginavaandel. Dat wil ik niet. In de help staat alleen maar hoe je een vaandel kan toevoegen en niet hoe je dieweer kan verwijderen.

Hoe kan je zo'n vaandel verwijderen want ik vind het storend en lastig???

BvD

John
    Biker-boy

Member
    bedoel je gemeenaschappelijke randen als frames? Als je de bovenrand niet gebruikt als navigatiebalk en dus ook niet voor een vaandel dan zou ik die bovenrand neit als gemeenschappeijke rand aanmerken. ben je ook van het vaandel af. Je klikt in de pagina met de re muisknop, kies gemeenschappelijke randen, en zorg dan dat het vinkje bij bovenrand uitstaat.
    Als je wel een bovenrand gebruikt maar geen vaandel wilt kun je er volgens mij alleen vanaf door een transparant gif-file als vaandelfiguur te gebruiken.
    Anders weet ik het ook niet.

groeten,

Brigje
    BG

Senior Member johndejongh's avatar
    Nee, ik bedoel niet gemeenschappelijke randen.
    Ik werk met drie frames (maar dat maakt eigenlijk niet uit) maar op iedere bladzijde staat een paginavaandel (werkt frontpage venzelf bij als de bladzijdenaam veranderd) Ik kan het vaandel(figuur) wel verwijderen maar dan blijf ik met een leeg stukje in mijn bladzijde zitten. Als ik in dat leeg stukje (boven de stippellijn in ontwerpmodus) iets zet zie ik dat op iedere bladzijde/frame ook terug. Laat ik het leeg (kan ook) dan heb ik op iedere bladzijde/frame een lege regel en dat vind ik niet mooi.

Ik hoop dat ik duidelijk ben want ik snap zelf niet wat ik schrijf
    Biker-boy

Mega Honourable Senior Member peter vazed's avatar
    Je kunt een thema aan eigen wensen aanpassen via 'Invoegen' en 'Thema'. Klik op 'wijzigen' en je kunt kleur, afbeelding en tekst veranderen.

HTML basis info: http://people.zeelandnet.nl/vazed/
    Werken met Arachnophilia V4: http://members.lycos.nl/vazed/

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren