computer start niet vanaf xpcdrom

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Zo maar opeens allerlei gedonder en tot overmaat van ramp start de computer ook al niet op met de XP pro of home cd-rom... How come ???? 1ste boot in bios is cdrom!
 
Die CD is wel origineel?

Groetjes,
Bennie
 
Hallo

Een iets duideluiker foutomschrijving zou ons misschien wel helpen ????

Gedonder??? ....."blikseminslag????" , "overspanning ???"

B.i.os. "geflashed??? etc....

Peter
 
Ik ben of topic gegaan vandaar de wat onduidelijk vraagstelling aangaande een probleem waar ik al dagen mee bezig ben. Een van mijn computers crashte en daarna kreeg ik continu een processorgebruik van 100% zodat niets het meer deed. Ik kon/kan dus ook niet meer opstarten van de wincd xp pro dan krijg ik NTLDR is missing. Vervolgens vind ik hier veel over maar snap er niks van. Ik heb de HD aan een andere computer gehangen en kon de partitie met win xp pro erop via Partion Magic formateren, NTFS, daarna xp pro erop maar bij monteren in de oorspronkelijke computer krijg ik toch weer NTLDR is missing. Nou kan je met repair (dus na opstarten met de wincdrom) de boel kennelijke repareren, dat probeer ik dan op mijn eigen computer. Echter dan begin weer typische win ellende. Je komt na R geklikt te hebben in de herstelconsole. Je krijgt de vraag bij welke windows wilt u zich aanmelden, nou dat is dus nog duidelijk. Geef administrator wachtwoord op>> geef ik een enter want dat heb ik niet en dan kom je in D:\windows ?????? en dan zoek het maar uit!! Hoe verzinnen ze het. Weet iemand hoe ik dan verder moet ???
 
Opgelost, heb de site gevonden je je de foutmelding utldr moet oplossen.. thnx

elbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan