temp/temporary internet files

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
161
Hoi wie dit leest en hopelijk mij kan helpen!!
Ben mijn pc aan het opschonen, geeft namelijk vaak de melding geen geheugen maak leeg.. etc. In de map windows\temp en alles wat er in zit en windows\temporary internet files en alles wat erin zit is heel veel. Weet niet veel van dit soort dingen, maar weet dat temporary staat voor tijdelijk, dus mag dit volgens mij allemaal gedeleted worden! Denk ik dus. Aangezien ik dit dus niet zeker weet (wat is zeker in het leven) toch maar even hier in het forum vragen voordat ik mezelf heel veel problemen op de hals haal. Alle reacties dus welkom!

Greetings,
Indiaantje
 
Verwijder de "tijdelijke internet-bestanden'' in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen, door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". En de map Temp mag ook leeg.
 
Dit kan gewoon weggegooid worden ja :)

In de map Temp zijn het meestal installatiebestanden die nodig waren voor het installeren van programma's e.d.

De Temp. internet files zijn gewoon tijdelijke plaatjes van internetpagina's die je bezocht hebt.
 
Goede avond!

TEMP legen geeft geen problemen! Ga gerust je gang. Sterker nog: Het frist je computer even weer op.

En datzelfde geldt voor je Temporary internet-files.
In deze map staan ook 'cookies'. Hier lees je wat cookies precies zijn.

In principe kun je alle cookies wel wissen.

Succes.


p.s. als je wat meer leestekens in je berichten gebruikt (op HelpMij.nl) dan is je vraag iets beter te begrijpen...:)
 
Hi Indiaantje!

Download Disk Cleaner 1.5.1 hier:
http://www.xs4all.nl/~mp2004/
Download ook op dat pagina alle plu-ins (onderaan het lijst= 387 kb)
Zet deze op je PC (instal).
Open programma, vink alles aan en klik vervolgens op Clean.
Werkt PERFECT :D :D

succ6 :D
falco
 
Oke mensen, bedankt!!! Ik heb gedaan wat jullie mij aanbevelen. Bedankt voor de snelle antwoorden, jullie hebben mijn vraag naar behorden beantwoord!!!!!!!!!!
Greetings,
Indiaantje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan