Webcam creative Pro ex

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
IK heb een webcam geinstalleerd Creative Pro EX gewoon onder XP en die werkt goed op messenger, maar als ik de bijgeleverde software wil installeren geeft hij een foutmelding, ik wil alleen de software installeren om ook een foto te kunnen maken, zit dat niet in XP, en ik weet niet waar ik de juiste software moet downoaden voor die webcom
 
En wat voor foutmelding krijg je?

En voor updates kun je bij de creative website gaan kijken
 
installatie van creative webcam is moeilijk (heb er zelf een). Eesrt alles terug degelijk verwijderen (uninstaller 2003). Dan de software installeren zonder aansluiting van cam. Daarna de juiste driver installeren en hier zal op het gepaste moment gevraagd worden om de cam aan te sluiten. Een beetje geduld: ik moet soms 5x herbeginnen; creatie is niet alles!!! Maar het is met alles wel wat: ook met mijn acer-flatscanner heb ik hetzelfde probleem.
 
Ja u hebt gelijk, maar het is nog niet opgelost, als ik smorgens opstart herkent hij de cam niet, en als ik hem dan uit trek en terug insteek gaat het wel, en dat is iedere keer, weet ge geen oplossing, heb de software geinstalleerd en dan de juiste drivers, maar het probleem blijft
 
soms slaat de webcam niet aan bij opstarten; dan herstart ik eens en dan is hij er terug (opgewarmd?). Staat hij wel aan in het opstartprogramma? Kijk dat eens na!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan